Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VFR als trekker

Die plannen zijn er inderdaad wel Bert. Mede een reden dat de bak nog niet gespoten is. Alleen komt er dan na ombouw nog een dure keuring om de hoek kijken, omdat die van na 2009 zijn.
 
Aan de andere kant doet deze het echt heel goed, ook in de Alpen en met aanhanger. Laat zich mooi in de bochten driften en rijdt gemakkelijk lange afstanden. Bovenal zuinig, en dat is de 1200 met bak vrees ik niet.

Ik wil op termijn de solo vfr 800 inruilen voor een 1200, en dan maar eens rustig bekijken.
 
Mijn bmw is bj 2007 , wil dit dan zeggen dat ik er goedkoop van afkom ?

Naar mijn weten is vanaf 2009 keuring in Lelystad nodig, en kost dat ca. 1000 EUR. Maar dat weet Roger vast beter. Heb het uiteraard over NL
 
Naar mijn weten is vanaf 2009 keuring in Lelystad nodig, en kost dat ca. 1000 EUR. Maar dat weet Roger vast beter. Heb het uiteraard over NL

JFJ, volgens mij heb je het goed. Dat was toch een poosje geleden een hot item omdat iedereen toen zijn motor kon registreren bij het RDW op L4E en dat was voor motoren tot 2009
 
Waarderingen: JFJ
Het is ook nog niet zover. Die machines kosten nog 6 tot 7k op het moment, dus blijft het even toekomst muziek.
 

Bijlagen

  • 20190801_150604.jpg
    307,1 KB · Weergaven: 23
  • 20190801_151046.jpg
    157,1 KB · Weergaven: 23
  • 20190801_151231.jpg
    206 KB · Weergaven: 23
  • 20190801_172255.jpg
    221,2 KB · Weergaven: 22
  • 20190801_203514.jpg
    279,9 KB · Weergaven: 25
  • 20190801_153819.jpg
    178,9 KB · Weergaven: 24
  • 20190801_144142.jpg
    164,3 KB · Weergaven: 20
  • 20190801_173600.jpg
    220,1 KB · Weergaven: 21
Net terug in Lechbrück na overnachting in pension in San Martino. Aardige mensen en erg fijne kamer. Laatste 65km waren klets nat dus blij dat we weer op de camping zijn.

 

Bijlagen

  • 20190802_101555.jpg
    222,3 KB · Weergaven: 13
  • 20190802_101828.jpg
    241,1 KB · Weergaven: 12
Laatste stuk was verbinding dus gewoon ff afzien. Hebben het wel getroffen met het weer gelukkig.
 
Inmiddels back home. Via zwarte woud langs de Schwarzwalder Hoghstrasse en nog overnacht aan de moezel.

Kettingset was al aan vervanging toe, en begon steeds meer lawaai te maken. Gelukkig gehouden. Rijden we 20km voor huis, breekt na 3000 vakantie kms mijn schakelpook. In de 2e naar huis gereden

Helaas moet ik nu Alpenrod verstek laten gaan. Volgende week nog wel een nachtje DBZ.
 

Bijlagen

  • 20190804_205740.jpg
    168,6 KB · Weergaven: 13
  • IMG-20190804-WA0008.jpg
    167,2 KB · Weergaven: 10
  • IMG-20190805-WA0017.jpg
    247,9 KB · Weergaven: 17
  • IMG-20190806-WA0020.jpeg
    65,6 KB · Weergaven: 18
  • IMG-20190807-WA0011.jpeg
    151,6 KB · Weergaven: 22
  • IMG-20190805-WA0022.jpg
    134,1 KB · Weergaven: 18
Deze maar besteld. Is precies de juiste. Door het zijspanframe is de originele vermaakt en nu voor de derde x gebroken. Moet ik me nu zorgen gaan maken Lasmoat?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190807-001031_Samsung Internet.jpg
    48 KB · Weergaven: 14
Deze maar besteld. Is precies de juiste. Door het zijspanframe is de originele vermaakt en nu voor de derde x gebroken. Moet ik me nu zorgen gaan maken Lasmoat?
deze zal niet voor niets in een stalen uitvoering gemaakt zijn
 
Waarderingen: JFJ
Waarom moet je Alpenroder verstek laten gaan dan? Je laat je toch niet door een versnellingspook op de kop zitten? En ketting en tandwielen is in een avondje toch ook wel gefixt?
 
Waarderingen: JFJ
Waarom moet je Alpenroder verstek laten gaan dan? Je laat je toch niet door een versnellingspook op de kop zitten? En ketting en tandwielen is in een avondje toch ook wel gefixt?

Was jou plan denk ik ook om te gaan?