VFR-rijders en hun fietsen - Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen ze de 1000 niet overslaan en direct een 1200 maken ? :Y

al ziet dit plaatje er ook goed uit, alleen een beetje te sportief naar mijn smaak.

Het schijnt dat t nog steeds in t sport/tour segment valt.......ik weet niet hoe ie gaat zitten, denk dat je pas een goed beeld heb als je dr op zit (wederom een mening) ;)
 
Hmm, volgens mij iets teveel sport

Als ik mag kiezen..

Lager gewicht zonder de fiets kleiner te maken.
Meer bergruimte.
 
Hou je adem maar niet in tijdens het wachten... Dit soort "foto's" komt ieder jaar weer terug als zijnde dé nieuwe VFR voor het volgende modeljaar, en ieder jaar gaat het weer niet door. Hetzelfde geldt voor de geruchten over een op handen zijnde VFR 1000. Ook vorig jaar bleef het, ondanks alle aanwijzingen dat er nu écht een nieuwe VFR zou komen, bij niets anders dan een "nieuw" kleurtje. Feit is gewoon dat het sport-toersegment maar heel klein is, en dat Honda het wel prima vindt zo.
 
Leuke fiets die VFR 1000, maar het lijkt toch wel erg veel op een SS'er zo.

Het heeft niks met een VFR te maken, maar ik dacht.. laat ik het toch maar even delen hier:
2rz77rk.jpg


Da's best zwaar, zo'n sneeuwscooter uit de sneeuw graven en em weer op de 'weg' krijgen. |(

kajqcl.jpg

Mn skatje.

*O*

:W
 
hihihi _O- _O- ik zit hier ook op me werk....en maar wachten tot er iemand iets leuks neerzet.......maar iedereen is aan t werk (of ze zijn aan t rijden en ikke niet :( ) wahahahaha
 
Laatst bewerkt:
Ach, afgelopen zondag mijn brommertje samen met een collega uit Zoetermeer heerlijk uitgelaten in Noord Holland hij op zijn Soes en ik op mijn brommert.
Reactie achteraf van mijn collega: "Goh, ik wist wel dat er in Nederland zulke leuke weggetjes waren, ik had ze alleen nog niet gevonden." Heb hem een klein stukje van de Westfriese Omringdijk laten zien. Stukje tussen Alkmaar en Schagen.
Heerlijk stukkie stuurdijk!!!
 
Aaahhhhhhh.....dat zijn idd heerlijke dijkjes om te rijden :9~

Helaas zit ik elk weekend vast aan verplichtingen....net zoals afgelopen weekend, ik had gezegd tegen me meissie dat ik lekker op tijd naar huis wilde om nog n stukkie te knallen...ehh...rijden....maar helaas, de hele boel liep wat uit en we kwamen dus veels te laat thuis om nog te gaan rijden :(

Nu weet ik ook wel dat t nooit te laat is om te gaan rijden, maar toch ;)
 
Nooit te laat om een stukje te rijden...'t wordt anders wanneer de zon onder aan het gaan is in een heel rap rempo kouder hoor. Merkte het zondag ook, gingen weg met zijn tweeën heerlijk in het zonnetje zonder col. En toe ik thuis kwam had ik toch mooi een koude kin!!!
 
Rij je zonder helm of met een potje ofzo?? :+ :+

Nee....zonder dollen, t wordt s'avonds inderdaad snel koud, en vandaag is t gewoon de hele dag koud :(

maar jij hebt iig nog gereden ;) al is t een aantal dagen geleden...
 
LOL...vandaag is het weer mooi weer.
En het weekend ziet er ook goed uit!!!!

Misschien komt de brommer de schuur nog wel uit van het weekend.
 
ik ben de hele week met de auto naar het werk geweest omdat me te ziek voelde.
gister avond wilde ik het intercom systeem in gaat bouwen maara de buddy wilde niet los.
klap op de buddy en de vergrendeling komt wel los, dit was ook het geval maar ik voeldde gelijk ook erg veel pijn in mijn rechter hand.
op aandringen van ingrid toch even langs het ziekenhuis voor een foto.
nu blijkt mijn middenhandsbeetje gebroken te zijn. 6 weken gips, en geen motor rijden. ;(
 
ik ben de hele week met de auto naar het werk geweest omdat me te ziek voelde.
gister avond wilde ik het intercom systeem in gaat bouwen maara de buddy wilde niet los.
klap op de buddy en de vergrendeling komt wel los, dit was ook het geval maar ik voeldde gelijk ook erg veel pijn in mijn rechter hand.
op aandringen van ingrid toch even langs het ziekenhuis voor een foto.
nu blijkt mijn middenhandsbeetje gebroken te zijn. 6 weken gips, en geen motor rijden. ;(


:o :X ... _O-

Sorry... Kon het niet laten... Wat een pech zeg ! Maar ben je echt zo broos, of ligt je buddy ook in 2en ? ;)
 
:o :X ... _O-

Sorry... Kon het niet laten... Wat een pech zeg ! Maar ben je echt zo broos, of ligt je buddy ook in 2en ? ;)


ik kan er zelf ook alleen maar om lachen. ik weet niet of het aan broze botten komt, in het ziekenhuis gooiden ze het, na een blik op mij, op lomp gedrag. ik denk dat dit best eens kan kloppen.:P
 
Laatst bewerkt:
ik kan er zelf ook alleen maar om lachen. ik weet niet of het aan broze botten komt, in het ziekenhuis gooiden ze het, na een blik op mij, op lomp gedrag. ik denk dat dit best eens kan kloppen.:P
Het zal je ouderdom zijn, denk ik. :)

(Sorry, ik typte wat ik dacht).
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk mag ik als vfr rijdster mee gaan praten ;)

ik ben nu sinds een jaar in het bezit van m'n motorrijbewijsje en heb 3 maanden later een zwarte honda vfr 750 gekocht. Ik moet zeggen dat het echt heel goed bevalt. Top ding waar ik al een zomer onwijs veel plezier van heb gehad.
Nog een week werken en dan weer een week vrij, hopelijk kan ik dan weer een ritje maken *O*

het stof eruit blazen O-)

Esther
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk mag ik als vfr rijdster mee gaan praten ;)

ik ben nu sinds een jaar in het bezit van m'n motorrijbewijsje en heb 3 maanden later een zwarte honda vfr 750 gekocht. Ik moet zeggen dat het echt heel goed bevalt. Top ding waar ik al een zomer onwijs veel plezier van heb gehad.
Nog een week werken en dan weer een week vrij, hopelijk kan ik dan weer een ritje maken *O*

het stof eruit blazen O-)

Esther

Nou Esther...dan wordt het tijd voor piccies !!!! iig vd motor ... !!!!
 
ik zal van de week eens een recente foto nemen van mij en m'n fiets


Rijden jullie trouwens vaak met iemand achterop en geeft het veel verschil dan zonder?
 
ik zal van de week eens een recente foto nemen van mij en m'n fiets


Rijden jullie trouwens vaak met iemand achterop en geeft het veel verschil dan zonder?


Niet meer....heb de duosteps verwijderd zodat je de mono ophanging nog beter ziet.
De echte reden dat ze eraf konden was het feit dat mijn vrouw vorig jaar ook haar A-tje heeft gehaald.
We hebben vorig jaar 2 VFR's gehad maar zij vond de VFR te zwaar om vanuit stilstand te hanteren hetgeen in de Eifel wel voor wat probleempjes zorgde.
Uiteindelijk is het beestje begin dit jaar verkocht en staat er nu een Hornet 600 voor in de plaats waar ze zich 10x gelukkiger op voelt dus ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen.

Het jaar daarvoor is ze wel vaker mee achterop geweest en dat zorgde er tijdens VFRclub ritjes regelmatig voor dat ik erg snel met de bok aan de grond kwam op de dijkjes in omgeving Arnhem / Nijmegen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan