VFR-rijders en hun fietsen - Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn honda's he die kunen tegen water de mijne loopt alweer als een zonnetje nog 1 keer alle vloeistoffen aftappen en weer bijvullen en dan is de viffer weer bijna rijbaar joehoe
 
Niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) hetzelfde maar dit een vakantie foto van mij.
Ik weet dat hij niet scherp is maar ik was moe, had het koud en was tot op het bot nat van de regen.

[afbeelding]

Het water toen trouwens al wel weer aan het zakken. De motor heeft tot de assen in het water gestaan. Het ging hier om een gevalletje damdoorbraak.

Had je wel je zwembroek bij je? :+


Ik wil bij deze trouwens ff kwijt dat ik nog steeds zo ongelooflijk blij ben dat ik een VFR gekocht heb, want wat een genot is het toch iedere keer weer (gisteravond ff rondje Lekdijk gedaan :] ) om op zo'n ding te rijden zeg! :}

En wat voelt mn CB'tje daarna toch weer als een licht brommertje aan, haha!
 
Heb je misschien een geluidsfragmentje van die BSM? :} enne wat kost zo'n ding nou? moet je trouwens ook een dynojetkit hebben als je zo'n BSM erop monteert?

Ik heb Michelin Pilots erop zitten.. :Y

Ook heb ik vanmorgen de BSM highmount binnen gekregen *O* (dank het fijne werk van Che) *O* en erop gezet..

Wat een mooie geluidje komt daar uitzeg :Y en het oogt ook beter dan die ouwe standaard demper!

Ik heb ook mijn kettingkast in een aluminium kleur gespoten,ik vond die zwarte kast maar niets.. nu lijkt weer ergens op ;)

Piccies volgen nog.. :P
 
Had je wel je zwembroek bij je? :+


Ik wil bij deze trouwens ff kwijt dat ik nog steeds zo ongelooflijk blij ben dat ik een VFR gekocht heb, want wat een genot is het toch iedere keer weer (gisteravond ff rondje Lekdijk gedaan :] ) om op zo'n ding te rijden zeg! :}

En wat voelt mn CB'tje daarna toch weer als een licht brommertje aan, haha!

Niet eens. Ik heb daar wel tot mijn knieen in het water staan scheppen enzo met de eigenaar van het hotel om zijn hotel droog te houden. Ik vind ook dat soort herrineringen toch wel erg leuk.
 
Niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) hetzelfde maar dit een vakantie foto van mij.
Ik weet dat hij niet scherp is maar ik was moe, had het koud en was tot op het bot nat van de regen.

[afbeelding]

Het water toen trouwens al wel weer aan het zakken. De motor heeft tot de assen in het water gestaan. Het ging hier om een gevalletje damdoorbraak.
Amaai , da zag ter ni echt goe uit , wel een heel belevenis voor zoiets meegemaakt te hebben denk ik.

@FastLane : merci voor de groet ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een geluidsfragmentje van die BSM? :} enne wat kost zo'n ding nou? moet je trouwens ook een dynojetkit hebben als je zo'n BSM erop monteert?


Een geluidsfragmentje kan ik nu niet regelen voor je.. ben namelijk op vakantie, maar je hoeft er geen dynojetkit op tehebben,tis gewoon een mooiere uitlaat, plus een mooiere geluid,en het zal ook best iets meer vermogen geven.
Deze BSM die ik er op heb zitten kostte E 400,-


Hier komen dan de beloofde piccies.. :Y


de BSM :}
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

en mn gespoten kettingkast :Y
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat'ie goed klinkt, maar ik vind'm zelf wat aan de dunne kant. Van mij mag er wel een redelijk forse pot onder zitten ;) Maar goed, ik ben ook al geen carbon-fan, dus dat schiet ook al niet op.
Ik houd meer van een titanium- of RVS-kleurtje en qua formaat vind ik de standaard demper ook niet lelijk. Alleen dat geluid mocht wel wat extra's ;)

Dat vind ik dan wél weer een geslaagde mod. Zou bij mij ivm zwarte velgen wat minder staan, denk ik. Maar bij jou staat't prima :Y
 
Trouwens, ik keek gisteren uit het raampje van de trein ('() en wat zag ik voor de deur staan bij Ferrocal in het Gelderse Brummen?

Een rode RC36-II met een high-mount demper (volgens mij carbon en als ik me niet vergist heb één met zo'n driehoekmotiefje erop zoals hieronder).

InovCar2.jpg



Iemand "van hier"?
 
Ik hoop dat'ie goed klinkt, maar ik vind'm zelf wat aan de dunne kant. Van mij mag er wel een redelijk forse pot onder zitten ;) Maar goed, ik ben ook al geen carbon-fan, dus dat schiet ook al niet op.
Ik houd meer van een titanium- of RVS-kleurtje en qua formaat vind ik de standaard demper ook niet lelijk. Alleen dat geluid mocht wel wat extra's ;)Dat vind ik dan wél weer een geslaagde mod. Zou bij mij ivm zwarte velgen wat minder staan, denk ik. Maar bij jou staat't prima :Y

Iedereen zijn eigen smaak, het geluid is heerlijk, hij bromt nu echt wat je bij een standaard uitlaat niet hoort.
Misschien dat ik bij een knutsel dag van de VFR nog de snorkel eraf haal,maar dat zien we nog wel.
De kettingkast spuiten was het eerste wat in me opkwam toen ik hem begin van de maand ophaalde.. :P
 
Iedereen zijn eigen smaak, het geluid is heerlijk, hij bromt nu echt wat je bij een standaard uitlaat niet hoort.
Misschien dat ik bij een knutsel dag van de VFR nog de snorkel eraf haal,maar dat zien we nog wel.
De kettingkast spuiten was het eerste wat in me opkwam toen ik hem begin van de maand ophaalde.. :P

Best orgineel ook volgens mij.
 
Hee Fast Rik ! Bedankt voor het aanpassen vh busje kerel ! Zit nu allemaal perfect ennuh....ut zonnetje schijnt hier dussuh........

14%20correct%20busje.JPG
 
Goedemorguh.. :W

*O* :}

Ow ja, nu branden wél alletwee mijn koplampen, tijd voor een nieuw piccie :P

De mijne branden ook alle twee, ik weet dat dit niet standaard is,ivm dimlicht en grootlicht,maar dan zal de vorige eigenaar ze vast voor me hebben doorgelust :Y aardige kerel :P






Hee Fast Rik ! Bedankt voor het aanpassen vh busje kerel ! Zit nu allemaal perfect ennuh....ut zonnetje schijnt hier dussuh........

[afbeelding]

Bij het zien van deze piccie had ik nog een vraagje..
nadat ik van de week de kettingkast gespoten had en mijn linkerstepje er weer terug op had gezet, vind ik hem nu veel meer trillen links, het gaat echt door me laars heen..

Bij thuis komst had ik nog gekeken of ie goed vast zat,maar dat was dus niet het probleem.
Ook had ik gekeken of de ketting misschien aanliep tegen de kast,maar dit was ook niet het probleem.

Iemand die weet waar dit door kan komen,of die het zelfde heeft?
 
Hee Fast Rik ! Bedankt voor het aanpassen vh busje kerel ! Zit nu allemaal perfect ennuh....ut zonnetje schijnt hier dussuh........

[afbeelding]

Beter man!! ziet er strak uit! :}

Zonnetje schijnt hier ook, moet alleen nog ff werken :( gelukkig daarna gezellig bieren in de stad! :9~ en nog steeds an t verhuizen :) maar dat hoop ik binnenkort afgerond te hebben (de 1e fase dan he....)

....en nu je toch aan t rijden bent en zodirect weer terug komt......hoest nu met de knietjes? of heb je daar alleen last van met lange stukken?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorguh.. :W

Bij het zien van deze piccie had ik nog een vraagje..
nadat ik van de week de kettingkast gespoten had en mijn linkerstepje er weer terug op had gezet, vind ik hem nu veel meer trillen links, het gaat echt door me laars heen..

Bij thuis komst had ik nog gekeken of ie goed vast zat,maar dat was dus niet het probleem.
Ook had ik gekeken of de ketting misschien aanliep tegen de kast,maar dit was ook niet het probleem.

Iemand die weet waar dit door kan komen,of die het zelfde heeft?

Goeiemoruguh :+

geen idee :? ....weet wel dat de mijne met de Remus (en sportluchtfilter en Dynokit) meer trilt dan wanneer ik de standaard demper erop heb zitten
 
Zo gister ff een rondje wezen knallen in Limburg/België en de Eifel, voor het eerst met de VFR. Het is al vaak gezegt, wat een topfiets. En wat een topgebied om te rijden trouwens, de mensen die daar geasfalteerd hebben reden denk ik zelf ook motor!!! Wel jammer dat het zo nu en dan zeek van de regen.
 
Zo, ik ben uit mijn banden verhaal. Hopelelijk al eind volgende week heb ik voor €155,-
een spik splinter nieuwe BT016 achter op m'n velgje liggen. Geballenceerd en al, *O* !!

Is toch niet teveel geld dacht ik zo, of wel?
 
Laatst bewerkt:
Goeiemoruguh :+

geen idee :? ....weet wel dat de mijne met de Remus (en sportluchtfilter en Dynokit) meer trilt dan wanneer ik de standaard demper erop heb zitten

Dat zo ook best kunnen ja,wat dat was tegelijker tijd dat ik de uitlaat had vervangen.

Bedankt Fastlane, nu voel ik me al een stuk gerust gesteld :P

Enne.. wie zegt dat ik gek ben (mijn vrouwtje) zou best kunnen,maar ik heb hier op vakantie lekker mijn motorlaarzen aan... ff inlopen.. _O-
 
Laatst bewerkt:
@ Rik, heb vandaag een stukkie gereden maar niet lang genoeg om te achterhalen of ik nog last vd knie zal hebben.

@ Ruud, bij trilde hij ook een stuk meer sinds montage vd BSM Future Big Extreme


enne.......jij bent toch op vakantie ? zet dat ding us uit en besteed wat meer aandacht aan je vrouw want ze heeft het nodig !!!!! :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan