VFR-rijders en hun fietsen - Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://link.marktplaats.nl/173962448

Heren en dame's wie herkent deze kuip, onderkant zwart?

Dit is bij deze grijs en ik wil weten of iemand weet of dit een spaciale kuip is of een gevalletje overspuiten?

Ik mis ook watboutjes?

Ben benieuwd, groet # :9

Is een imitatiekuip......wordt (meestal) standaard ongespoten geleverd, waarschijnlijk duitse makelij (pferrer, als ik me niet vergis)

kijk maar even hier Pferrer GmbH - Design & Renntechnik.

bestaat aan de voorkant uit 3 delen (topdeel en 2 zijdelen)
zit met n aantal snelsluitingen en n aantal boutjes vast

Ziet er niet verkeerd uit......maar dat zijn de fotos ;) misschien probeert ie schade te verbergen? of heeft ie schade aan zn kuip gehad en is er niets met de fiets aan de hand.....dat kan ook

misschien was ie zn oude kleurtje zat (dat ken ik want ik wil ook iets anders......wat weet ik ook nog niet. :) )

kijk iig goed naar eventuele schade
 
Is idd zoals Fastlane al aangeeft wrcshijnlijk een Pferrerkuip. Mocht ik ooit mijn kuip vervangen dan zou ik ook deze kuip nemen. Heb bij Rob ooit een Pferrer deel gezien en dat spul is allemaal wat steviger dan de originele kuip.
 
Bedankt voor de tip, het lijkt exact wat jij liet zien.

Inderdaad ziet er netjes uit, de prijs is er ook naar. Kan voor €3150,- koopman worden.

Morgen even kijken en als het bevalt komt het goed.

Ik wilde alleen een helemaal originele en ik zag vanavond pas dat niet alleen de kleur anders was. Ook de bevestiging dus.

Toch nu alweer twijfel, ik wil liever geen ex schadefiets kopen, je weet eventuele verborgen gebreken niet he.

Tips blijven welkom, ik laat wel weten wat het geworden is.

Groet # :9
 
Laatst bewerkt:
op zich staat hij er erg netjes bij, even stukkie rijden en even het stuur los laten dan kun je ook een boel merken heb ik me laten vertellen,
zowiezo vragen om een koude start,
 
Bedankt voor de tip, het lijkt exact wat jij liet zien.

Inderdaad ziet er netjes uit, de prijs is er ook naar. Kan voor €3150,- koopman worden.

Morgen even kijken en als het bevalt komt het goed.

Ik wilde alleen een helemaal originele en ik zag vanavond pas dat niet alleen de kleur anders was. Ook de bevestiging dus.

Toch nu alweer twijfel, ik wil liever geen ex schadefiets kopen, je weet eventuele verborgen gebreken niet he.

Tips blijven welkom, ik laat wel weten wat het geworden is.

Groet # :9

Als je het niet vertrouwd kun je vragen of hij de zijkuipen er even afhaalt want dat moet bij deze niet veel werk zijn. Dan kun redelijk goed zien of hij schade heeft gehad.
Sowieso op de gebruikelijke zaken mbt speling etc letten, daarnaast subframes etc. Tipje is ook om even naar de nokjes vd stuuruitslag te kijken want die kunnen bij schade motoren ook nogal eens verbogen of weg zijn. Haal ook zeker het zadel eraf en kijk onder de achterkuip.

Meeste vd tips vind je op dit forum wel terug want er wordt regelmatig naar gevraagd.
 
De tips zijn mij bekend.

Ik weet nu hetgene ik echt wilde weten, er is een andere kuip op gekomen en waarschijnlijk niet omdat het mooier is....

Ik ga kijken en zie wel.

Bedankt voor de info en wieweet een nieuwe VFR vroemert morgen.

# :9
 
ik denk dat je al bij de motor staat te kijken maar als dit niet zo is, nog 1 kleine tip.

Je kan aan de zjkanten van het frame zie of hij ooit gevallen is.
De rem en/of versnellings pook drukt naar binnen bij een val en zal altijd een afdruk achterlaten in je frame.

Bij mijn motor zie je dat aan allebij de kanten maar de rest is netjes gemaakt dus ik maak me er niet druk om.
 
ik denk dat je al bij de motor staat te kijken maar als dit niet zo is, nog 1 kleine tip.

Je kan aan de zjkanten van het frame zie of hij ooit gevallen is.
De rem en/of versnellings pook drukt naar binnen bij een val en zal altijd een afdruk achterlaten in je frame.

Bij mijn motor zie je dat aan allebij de kanten maar de rest is netjes gemaakt dus ik maak me er niet druk om.

Dat heb ik inderdaad ook, dat van die afdrukken. Maar alleen aan de remkant.

Ben alleen van mening dat die afdrukken ontstaan als ie vanuit stilstand is omgevallen, want als je met n vaartje onderuit gaat dan ziet de schade er heel anders uit dan alleen een afdruk van een pookje toch? :?

Denk dat die van mij 2 keer vanuit stilstand is omgevallen, van 1 ben ik namelijk zeker.....dat was ik namelijk zelf :( wilde m op zn bok zetten met nat weer, en toen gleed mn schoen van de bok en hield ik m niet meer.......zachtjes neergelegd
 
@ grroxx, tnx voor de caps, snelle levering, fancy factuurtje en de caps zien er goed uit, past perfect. Ze zijn wel verrekte scherp aan de randjes!!!

Top product!!!
 
Ik zag ook net een envelop liggen: ze zijn écht mooi :} Vanmiddag gelijk monteren :Y
Done!

full
 
de kleef, vfr logo niet geslaagd? hoezo dat? zit er perfect uit toch?

maar als jij 2x honda logo wil kan ook wel, moet er ook iemand zijn die 2x vfr wil :P
anders komen de setjes niet uit :P
 
Met het gevaar om als zeikerd over te komen :+

Maar ik heb het idee dat er tussen de 'V' en de 'F' ietsje te veel is weg gevreest:
[imgatt]

en het 'orgineel'
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan