VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de RC45 eigenaren (Roel)

Zag dit nog op ebay:

http://cgi.ebay.de/Honda-Werkstatth...5607017?pt=Automobilia_DE&hash=item19c00309e9

Misschien wel interessant.

Mocht je geen adres in Duitsland hebben waar ie naar toe gestuurd kan worden dan kan ik daar wel iets in betekenen.

Ik heb twee sets van die boeken. Origineel Engels en Duits + de Addendum. (Nachtrag)
Dat is een kleine aanvulling op het werkplaatshandboek (20 blz). En daar gaat het om bij deze aanbieding. Het lijkt dus te gaan om het peperdure originele boek, maar dat is dus niet het geval *D

Bedankt in ieder geval voor de tip. Tukkertje, als je wilt kun je zaterdagmiddag wel even langs komen. Er komen meer V4-tjes. Bel maar even. :Y
 
Laatst bewerkt:
Het wordt morgen vast weer gezellig :9~ :9~

Wat had ik deze foto graag zelf gemaakt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
full
full
 
Laatst bewerkt:
Ik snap er nu niks meer van, van de week stond ik met een lege accu en waardes waar ik niks mee kon.

Nu doet hij opeens alles weer goed en heb ik nergens last meer van...


Ben net gelaserd met 142 kmpu op een 100 weg, gecorrigeerd, 37 te hard. 1ste punt op Rijbewijs is binnen :')
 
Ik snap er nu niks meer van, van de week stond ik met een lege accu en waardes waar ik niks mee kon.

Nu doet hij opeens alles weer goed en heb ik nergens last meer van...


Ben net gelaserd met 142 kmpu op een 100 weg, gecorrigeerd, 37 te hard. 1ste punt op Rijbewijs is binnen :')
En jij krijgt binnenkort nog eens een kleine 30PK extra? :')
 
En jij krijgt binnenkort nog eens een kleine 30PK extra? :')

Jaaaa :D :D

1 maandje nog!!!


Ik was ff naar Eindhoven geweest, heb de hele weg met 30 tot 60 kmpu overschrijding gereden, dus dit was een mooi gemiddelde.

Mijn verklaring:
Ja ik rij eigenlijk altijd te hard. Hou me consequent niet aan de snelheid.

indicatie boete: €250 alsjeblieft, dankjewel!
 
Valt nog mee, ik had al 190 euro voor 80 in de bebouwde kom (50km/u) ...
Overigens was het met de auto op een baan waar echt niets bebouwd is..
 
Valt nog mee, ik had al 190 euro voor 80 in de bebouwde kom (50km/u) ...
Overigens was het met de auto op een baan waar echt niets bebouwd is..

Binnen bebouwde kom is sowieso duurder, ik zat op een weg waar echt geen kip of sterveling te vinden is, behalve bromsnor en zijn kornuiten..

De motoragent had mij gelaserd op 103, omdat ik al bovenop de remmen stond, maar zijn beste collega aan de andere kant had mij gelukkig al wel te pakken...

Nouja nog even een bezwaarschriftje indienen, ijkrapporten opvragen enz enz. Lekker werken voor hun geld.
 
Mijn verklaring:
Ja ik rij eigenlijk altijd te hard. Hou me consequent niet aan de snelheid.

Heb je dat echt gezegd? Lijkt me niet zo verstandig omdat dit een geregistreerde boete is. Als je dan een keer een inname van je rijbewijs hebt ofzo kijkt de rechter ook naar voorgaande boetes en verklaringen. Je vermindert daarmee je kans op terugkrijgen van je rijbewijs.

Punt 2, als ik dan toch vervelend aan het doen ben: Waarom ga je bezwaar aantekenen als je gewoon fout zat? Ik vind dat echt belachelijk, je weet dat je te hard reed, neem gewoon je verlies, klaar.
Edit: als je het niet eens bent met de max snelheid is wat anders, dan moet je bij de politiek zijn. Tot dan, gewoon je verlies nemen als je geflitst wordt.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was het hier (en overigens nog steeds het hele weekend) een mini NC 30 en vooral NC 24 meeting. :9~ :9~ :9~
full


De Rothmanns komt over 2 weken voor service (kleppen en carbs). 8-)

Marco, nog bedankt voor de mooie RC 45 :9 :9

full

full



Hendrik, jouw voorraad Belgische bier in het depot alhier, wordt helaas voor jou, vanavond een klein beetje kleiner. :P
Sommige flessen zijn nl. houdbaar tot 10 oktober :( Je weet dus wat je volgende week te doen staat. :Y

Roow nam een cadeautje mee, maar dat moest zondagmiddag wel ultrsoon-schoon weer mee naar huis.
De carb van de Honda XL 500.

Weer als nieuw :9~ Ook van binnen :)
full

full
 
Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor de gastvrijheid Roel.

Was weer bijzonder aangenaam al dat moois weer eens te aanschouwen. Tevens ook heeeeeeeeeeerlijk om even de NC30 de sporen te geven. Wat een mooie bochtjes :9 :] vooral die paar over de bruggetjes bij de vecht en het rechthoekje op het industrieterrein. O ja en ook deze. Even zoeken in Google maps naar "Stuwdijk, Bergentheim, Hardenberg" en dan denk ik dat jullie het bochtje wel vinden. Leuk als je een keer naar Roel gaat.

Toch maar even overdenken of ik niet uit ga kijken naar een NC35 want het rijdt toch wel heeeel erg lekker *D.
 
Heb je dat echt gezegd? Lijkt me niet zo verstandig omdat dit een geregistreerde boete is. Als je dan een keer een inname van je rijbewijs hebt ofzo kijkt de rechter ook naar voorgaande boetes en verklaringen. Je vermindert daarmee je kans op terugkrijgen van je rijbewijs.

Punt 2, als ik dan toch vervelend aan het doen ben: Waarom ga je bezwaar aantekenen als je gewoon fout zat? Ik vind dat echt belachelijk, je weet dat je te hard reed, neem gewoon je verlies, klaar.
Edit: als je het niet eens bent met de max snelheid is wat anders, dan moet je bij de politiek zijn. Tot dan, gewoon je verlies nemen als je geflitst wordt.


Waar betaal ik dan die €6 "administratie kosten" voor? Alleen maar zodat er mensen zijn die mijn geschrift lezen, moeten ze maar niet met dat soort kansloze dingen komen. Verhoog de boetes dan gewoon, zodat de burger het niet zo doorheeft.
Je mag het belachelijk vinden, ik vind die €6 belachelijk. Werken zullen ze.
 
Vandaag was het hier (en overigens nog steeds het hele weekend) een mini NC 30 en vooral NC 24 meeting. :9~ :9~ :9~

En ik word niet eens uitgenodigd :z


Waar betaal ik dan die €6 "administratie kosten" voor? Alleen maar zodat er mensen zijn die mijn geschrift lezen, moeten ze maar niet met dat soort kansloze dingen komen. Verhoog de boetes dan gewoon, zodat de burger het niet zo doorheeft.
Je mag het belachelijk vinden, ik vind die €6 belachelijk. Werken zullen ze.

En wij ook :')

Ik geef nooit een verklaring bij bekeuringen. Als je niet uitkijkt flap je er wat uit en is je bezwaar op voorhand gedoemd te mislukken. In die context heb jij geluk: je weet al dat je bezwaar wordt afgewezen. Als je nog meer wil tijdrekken kan je ook de foto opvragen. Die maken ze niet bij laseren. Wat zullen die sukkels zoeken zeg gna gna :z
 
Waar betaal ik dan die €6 "administratie kosten" voor? Alleen maar zodat er mensen zijn die mijn geschrift lezen, moeten ze maar niet met dat soort kansloze dingen komen. Verhoog de boetes dan gewoon, zodat de burger het niet zo doorheeft.
Je mag het belachelijk vinden, ik vind die €6 belachelijk. Werken zullen ze.

Jij ook, om de boete te betalen :+

I'm with Barbarita trouwens, als je je billen brandt moet je ook maar op de blaren zitten :W

Grrr Rick zit weer is op de account van zijn meissie te MFen :')
 
Laatst bewerkt:
Hey Roel,

Ik ben vandaag bezig geweest om mijn achterremcilinder aan mijn stepje te bevestigen.
De vorige eigenaar had namelijk die zwarte stepjes erop gezet en wilde het weer origineel maken.
Er zitten twee veren aan de constructie. Een kleine die ervoor zorgt dat het remlicht aan gaat.
Deze zit vast aan de zwarte verstelbare kabel en een grote veer die aan het stepje vast zit, maar ik weet niet precies hoe.
Zou jij of iemand anders van het forum een foto kunnen maken waaruit de bevestiging blijkt.
Ik kan het ook niet vinden in het handboek namelijk.
Alvast bednakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan