VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
30/20/10 betonsteen, we hebben metselspecie gevonden bestemd voor betonsteen. We zijn ff een koi vijver aan het metselen met mijn pasgeleerde skills :) alleen 5 bij 2,5 en 1,2 meter hoog is ff wat anders dan mijn schouw.
 
30/20/10 betonsteen, we hebben metselspecie gevonden bestemd voor betonsteen. We zijn ff een koi vijver aan het metselen met mijn pasgeleerde skills :) alleen 5 bij 2,5 en 1,2 meter hoog is ff wat anders dan mijn schouw.


Dit ZOOO --niet VFR
dus we gaan ff pb en ;)
 
Bling 8-) na een uurtje schoonmaken met lampenolie, een ouwe tandenborstel en een oud laken.

schoneketting.jpg
 
iets te schoon naar mijn smaak :P
Uiteraard na die foto even mn ketting in het vet gezet, die foto is zonder vet :) vandaag ff Apeldoorn en omgeving onveilig gemaakt, heerlijk rondgereden daar.

Ik heb trouwens een nieuw koppelings setje binnen! Weet niet wanneer ik het in ga bouwen, komt wel een keer. Ik wacht nog ff op een pakking voor mn waterpomp, dan ga ik die ook ff reviseren. Is mn motor weer klaar voor de zomer :)

koppeling.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, de CBF is binnen :) Was wel even een raar moment voor Mw. StalenSnuitje om haar allereerste motor achter te laten -O- Maar dat werd gelijk goedgemaakt door een potje lekker te :]

Foto's volgen ;)
 
VFR topic gaat een stukkie rijden *O* *O*

Wanneer? 15 mei :Y

Waar? omgeving Utrecht (route nog aan te leveren door Dopey 85)
Waar spreken we af? Ook dat mag Dopey 85 bepalen.

Wie gaan er mee:

-Dopey 85 (routeplanner)
-Carlijn
-G. BRASLETTI
-MRT187 (ovb) nu zeker als topic-allochtoontje
-Ouideaux
-Peekster
-Bakfiets 1
-Woutje 1981 (ovb, bij studieproblemen moet ik afhaken '( )
-Bram C (ovb)

Tot nu toe 9 deelnemers.

Als je mee wil gewoon dit bericht quoten en je naam toevoegen :Y

Edit: dit bericht staat ook in de OP :Y

ik heb hem ook op de MF waar is wat te doen kalender gezet :P
 
Vandaag een toertje ardennen gemaakt (Huy-La Roche-Vielsalm-Spa-Visé)

VFR met DAM uitlaat klinkt volgens vele die mij aanspraken echt wel :9~ :9~ :9~ En redelijk luid. :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan