VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal

ik kom net een weekend terug van cochem met mijn vfr..
heerlijk wel zwaar eerste keer zoiets..
weer gedonder gehad met motor even. accu kapot.. maar 3 maand geleden nieuwe gehad. dus woensdag weer alles laten nakijken...

maar ik ben bang dat ik er zondag niet bij kan zijn ;(
maar laat nog zeker weten maar ga er maar niet van uit.
 
hoi allemaal

ik kom net een weekend terug van cochem met mijn vfr..
heerlijk wel zwaar eerste keer zoiets..
weer gedonder gehad met motor even. accu kapot.. maar 3 maand geleden nieuwe gehad. dus woensdag weer alles laten nakijken...

maar ik ben bang dat ik er zondag niet bij kan zijn ;(
maar laat nog zeker weten maar ga er maar niet van uit.
-O- |( Alweer een accu :X
MMM ok dan eens je SR laten meten :+
Maar zwaar :? Ik heb vorige week ook me eerste 970km in de bergen gemaakt en ging me echt perfect af :] *O*
Soms wel oeps momentjes maar ja dat heb ik altijd nog wel :P
Zoiets als te hard in bocht in willen duiken :+ Remmen met voorkant de eerste keer corrigeren :$

Als je het maar geweldig vond :] *O*
 
worden op maat gemaakt dus als de 750 de zelfde tank als een 800 heeft :)
daar zat ik ook al naar te kijken, maar volgens mij heeft de 750 een andere tankvorm. De bovenkant lijkt redelijk hetzelfde te zijn, maar de zijkant is anders, die loopt bij de 800 verder door volgens mij. Maar je mag komen passen hoor.
 
-O- |( Alweer een accu :X
MMM ok dan eens je SR laten meten :+
Maar zwaar :? Ik heb vorige week ook me eerste 970km in de bergen gemaakt en ging me echt perfect af :] *O*
Soms wel oeps momentjes maar ja dat heb ik altijd nog wel :P
Zoiets als te hard in bocht in willen duiken :+ Remmen met voorkant de eerste keer corrigeren :$

Als je het maar geweldig vond :] *O*

ja weer een accu alles door gemeten was niks aan de hand.. maar dump bij ten kate en zoeken ze maar uit.. is niet goed kan nooit.

heb in totaal 1300 km gemaakt.. en met zwaar bedoel ik lichamelijk spierpijn nu ;)..
en ging heerlijk hoor.. alleen ben niet zo;n held in bochten. en hadden ook slechte wegen en soms ofroud:P dan niet handig en prettig. rest heerlijk genoten en veel geleerd! kan zo weer heen
 
ja weer een accu alles door gemeten was niks aan de hand.. maar dump bij ten kate en zoeken ze maar uit.. is niet goed kan nooit.

heb in totaal 1300 km gemaakt.. en met zwaar bedoel ik lichamelijk spierpijn nu ;)..
en ging heerlijk hoor.. alleen ben niet zo;n held in bochten. en hadden ook slechte wegen en soms ofroud:P dan niet handig en prettig. rest heerlijk genoten en veel geleerd! kan zo weer heen
*O* :] *O*
Zelf ook stukje offroad tot de boswachter me terug keek :')
Maar toen was ik ook geen held alleen echte stijle hellingen van boven de 12% vindt ik kut in een bocht -O- Krijg ik het gevoel niet echt om hem daar doorheen te gooien :') dus gewoon zo ver afremmen in zijn 1 gooien en zo omhoog :$ Dat was het eenigste op mijn KMters :] :}
En spierpijn had ik ook na 9 km centrum rijden :X Echt ga nooit meer via belgie terug :N Kut wegen!!!
echt kon beter een offroad mee nemen :Y
 
Maar toen was ik ook geen held alleen echte stijle hellingen van boven de 12% vindt ik kut in een bocht -O-
Wij waren daar in 2008 op vakantie (omg. Cochem), dus ik weet precies wat je bedoelt:

P1020544.JPG


Maar voornamelijk prachtig rijden in die omgeving, dat wel :)
P1020685.JPG


Als er nog vrije dagen en mooi weer over zijn na de verhuizing moeten we nog maar eens een weekendje pakken die kant op :Y
 
vorig jaar ook een weekendje cochem/bullay gedaan, om een optreden van JFJ in het heksenhuisje mee te maken. Verder lekker de viffer uitgelaten in de buurt. O en het optreden van JFJ (12X12) was ook zeker de moeite waard ;)
 
Wij waren daar in 2008 op vakantie (omg. Cochem), dus ik weet precies wat je bedoelt:

[afbeelding]

Maar voornamelijk prachtig rijden in die omgeving, dat wel :)
[afbeelding]

Als er nog vrije dagen en mooi weer over zijn na de verhuizing moeten we nog maar eens een weekendje pakken die kant op :Y

die eerste alleen is de weg dan maar 3m breedt :') :P Leuk is het wel helemaal onder in je toeren in zijn 1 en maar klimmen :+
img0087vb.jpg

Die van jouw zal denk ik maar 8% zijn :]
 
In z'n 1 :?
Dat doe ik altijd in de 2 en toch iets hoger in de toeren.
Wat ook leuk is... 12% omlaag met haarspeldbochten op gravel 8-)
 
In z'n 1 :?
Dat doe ik altijd in de 2 en toch iets hoger in de toeren.
Wat ook leuk is... 12% omlaag met haarspeldbochten op gravel 8-)
:N echt niet omlaag vindt ik de VFR net een automaat :X blijft maar doorgaan :') Maar ja me remmen zijn nu eens ingeremd na me weekend :+ }) Waren goed heet en een keertje had ik zelfs effe sompige voorremmen :') En dat met nieuwe dot 5 :$
 
Het getal geeft het kookpunt aan, hoe hoger getal hoe hoger het kookpunt. Dit wil niet zeggen dat alle soorten zomaar overal ingegooid mag worden.
 
Ja mocht er ook in zeiden ze :+
en waarom niet is alleen nog dikker
Nou, ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar dot4, wat standaard in een vfr hoort, is compleet anders dan dot5. Het een is gemaakt op basis van glycol, het andere op basis van siliconen. Die twee moet je dus niet mengen.

Brake fluid - Wikipedia

als je je hele systeem leeghaalt, schoonmaakt en er dan dot5 in doet, geen idee of dat goed gaat of niet. maar wil je dat echt gaan uitproberen met je remmen :?
 
Volgens mij ben je in de war met DOT5.1 want die mag wel in een systeem waar normaal DOT4 in zit.
DOT5 NOOIT in een niet aangepast en volledig schoon systeem gooien!
 
In z'n 1 :?
Dat doe ik altijd in de 2 en toch iets hoger in de toeren.
Wat ook leuk is... 12% omlaag met haarspeldbochten op gravel 8-)
Mijn oom heeft me op mijn allereerste motorvakantie (net een half jaartje m'n rijbewijs) op zo'n soort grindweggetje met 15% helling met van die losse kiezels omhoog en omlaag geloodst, met onderaan opeens een T-splitsing. Vond ie wel grappig. Ik heb doodsangsten uitgestaan.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar dot4, wat standaard in een vfr hoort, is compleet anders dan dot5. Het een is gemaakt op basis van glycol, het andere op basis van siliconen. Die twee moet je dus niet mengen.

Brake fluid - Wikipedia

als je je hele systeem leeghaalt, schoonmaakt en er dan dot5 in doet, geen idee of dat goed gaat of niet. maar wil je dat echt gaan uitproberen met je remmen :?

ooh ik heb me systeem helemaal leeg gehad en is schoongemaakt met een eerste lading dot 5 :+ door laten lopen en 2 dagen drogen/uitlekken
Toen nieuwe dot5 en dat vanuit onderuit er in geperst en dus geen lucht in het systeem de eerste keer :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan