VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt mensen :)

Ja natuurlijk liever m'n VFR dan m'n knie, maar ik ben er erg goed vanaf gekomen moet ik zeggen. Wel overal spierpijn, maar dat is echt niks vergeleken met hoe ik ben gevallen.


De Viffer doet het ook gewoon prima (ben naar huis gereden, wel op het fietspad :P), alleen de 'make-up' is eraf. Moet wel goedkomen denk ik :)
 
...Ik ben vanavond onderuit gegaan met de motor ;( Als reactie stak ik mijn linkerknie uit (alsof het een motor van 240kg met 60km/u kan stoppen 8)7 |( ) en heb ik dus wat last ervan. Gelukkig voor de rest niks :)

Met Midori is het helaas slechter aan toe. Ik moet de linkerkant van de kuip vervangen en heb geen idee waar ik dat kan kopen. Mochten jullie nog adressen weten voor een voorkuip van een Honda VFR800FiY '01, dan hoor ik dat graag :)

Tjezus.... '( ....

Succes met je herstel....gelukkig ben je dr redelijk zonder kleerscheuren vanaf gekomen al is t natuurlijk klote van je knie (en van Midori)

Weet je al ongeveer WAAROM je onderuit bent gegaan?
 
Gaat ik hem even scoren. Dat zijn leuke dingen. Heb met VFR span ook in de '73 gestaan.
 
Bedankt mensen :)

Ja natuurlijk liever m'n VFR dan m'n knie, maar ik ben er erg goed vanaf gekomen moet ik zeggen. Wel overal spierpijn, maar dat is echt niks vergeleken met hoe ik ben gevallen.


De Viffer doet het ook gewoon prima (ben naar huis gereden, wel op het fietspad :P), alleen de 'make-up' is eraf. Moet wel goedkomen denk ik :)

Mooi dat je naar huis kon rijden. Je was nogal aangeslagen (logisch natuurlijk) Check BOR motoren in de Lutte eens. Die hebben ook een Honda sloperij. Misschien hebben ze wat plastic in de goede kleur liggen voor je motor. Verder zag je motor er nog prima uit.
Een goed herstel voor je!
(ik was die Triumph rijder die even bij je kwam staan)
 
Tjezus.... '( ....

Succes met je herstel....gelukkig ben je dr redelijk zonder kleerscheuren vanaf gekomen al is t natuurlijk klote van je knie (en van Midori)

Weet je al ongeveer WAAROM je onderuit bent gegaan?

Ik reed iets te hard een bocht in, maar het wegdek was zo verrot dat ik niet durfde om m'n motor plat te leggen. Ik drukte de motor rechtop zodat ik wat bij kon remmen, maar ondanks dat ik heel voorzichtig de voorrem pakte, schoof hij direct onder mij vandaan.
Later bleek dat er ook wat grind lag op de grond, dus misschien dat hij daarom meteen weggleed. Maar dan nog, ik had gewoon langzamer die bocht in moeten rijden, dan was er niks aan de hand.

Een wijze en vooral dure les! ;(

Mooi dat je naar huis kon rijden. Je was nogal aangeslagen (logisch natuurlijk) Check BOR motoren in de Lutte eens. Die hebben ook een Honda sloperij. Misschien hebben ze wat plastic in de goede kleur liggen voor je motor. Verder zag je motor er nog prima uit.
Een goed herstel voor je!
(ik was die Triumph rijder die even bij je kwam staan)

Heel erg bedankt dat je even stopte om te kijken of het met mij ging :) En ja, nu hoor ik ook bij de groep die is gevallen. Hopelijk blijft het bij een keer :P

En ja, een college van mijn vader raadde ook BOR motoren aan. Ik ga er binnenkort even kijken. Moet waarschijnlijk twee kappen vervangen en hopelijk zijn ze niet al te duur, want dan moet ik nog best lang sparen als student zijnde.
 
Laatst bewerkt:
Blacky krijgt zijn nieuwe balhoofd lagertjes, wel een pokke klus als je niet de juiste gereedschappen hebt :$
 
kon geen goeie bocht meer maken.... knoepte met stevig remmen. En nu zitten er mooie conische lagertjes in :)
 
Heb ik ook gehad.
Vol remmend een bocht in willen duiken en dan ineens vast slaan op het dooie punt :X
Snel lossen, insturen en verder remmen om te voorkomen dat het taluut af ging.
Ja ik weet dat je in een bocht niet hoort te remmen maar laten we het erop houden dat het een compensatie is van het superbikestuur waardoor je iets mindet gewicht op de voorkant hebt :+
 
kon geen goeie bocht meer maken.... knoepte met stevig remmen. En nu zitten er mooie conische lagertjes in :)
En het stuurt als een nieuwe!! Gelijk de olie in vorkpoten ook ververst en een beetje meer dan voorgeschreven erin gedaan :) Echt een wereld van verschil.
 
Heb donderdag mijn nieuwe kuipdeel binnen gehad, nog niet gemonteerd.
Ik wil mijn motor laten wrappen, dus dan moeten de kuipen er toch allemaal af, en dan monteer ik m dan wel ;)
Moet nu alleen nog een afspraak plannen om m te laten wrappen, zodra het klaar is, komen er foto's! :Y

@ oguz, gaat t weer met je knie?
 
Heb donderdag mijn nieuwe kuipdeel binnen gehad, nog niet gemonteerd.
Ik wil mijn motor laten wrappen, dus dan moeten de kuipen er toch allemaal af, en dan monteer ik m dan wel ;)
Moet nu alleen nog een afspraak plannen om m te latenwrappen, zodra het klaar is, komen er foto's! :Y

@ oguz, gaat t weer met je knie?

Daar zit ik de laatste tijd ook aan te denken (binnenkort eens aan m'n zwager vragen hoe het werkt en wat een rol folie kost).
 
Heb donderdag mijn nieuwe kuipdeel binnen gehad, nog niet gemonteerd.
Ik wil mijn motor laten wrappen, dus dan moeten de kuipen er toch allemaal af, en dan monteer ik m dan wel ;)
Moet nu alleen nog een afspraak plannen om m te laten wrappen, zodra het klaar is, komen er foto's! :Y

@ oguz, gaat t weer met je knie?

Met mijn knie gaat het weer wat beter :)
Buigen gaat nog moeilijk, maar lopen lukt al een beetje.
 
Daar zit ik de laatste tijd ook aan te denken (binnenkort eens aan m'n zwager vragen hoe het werkt en wat een rol folie kost).
Cool! Wat voor kleur heb je nu en welke kleur wil je?
Als je nog nooit zoiets hebt gedaan is het heel moeilijk, vanwege de bollingen en vormen. Motor wrappen is het moeilijkste wat er is, dat ervaarde ik ook toen ik met een stukje ging oefenen op de tank ;) Eraf ging makkelijker dan erop haha!
Mijne is rood en wordt mat metallic donkergrijs evt met carbon accenten. Maar ik ga het laten doen, mij te ingewikkeld haha!

@ oguz, fijn dat je weer een beetje mobiel bent. Heb je wel nog gereden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan