VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee helaas, ben nog echt niet in staat om te rijden. Maar zodra het kan stap ik direct op een motor en ga lekker rijden. Ik laat mij echt niet klein maken door een ongeluk zeg :P
 
V-tec of niet, dat gaat in 1 beweging... gas erop, koppeling los en voorover leunen zodat het voorwiel iets minder omhoog komt :9
 
Ik denk dat Ilmar vlot weg wil komen zonder wheely 8-)
Maar je kan ook langzaam de koppeling op laten komen zonder gas te geven maar voordat hij helemaal los is wel wat gas geven... maar dat is voor echt traag optrekken.
PS: nooit in een bocht doen want als hij afslaat omdat je te weinig gas geeft dan val je :+
 
yup, wilde even weten hoe men hier snel optrekt. Wist alleen niet dat alles wat op het MF besproken wordt nuttig moet zijn O-)

bij mij komt inderdaad of het voorwiel te snel omhoog, wat ik niet wil, of ik ga traag van mijn plaats.
 
Laatst bewerkt:
yup, wilde even weten hoe men hier snel optrekt. Wist alleen niet dat alles wat op het MF besproken wordt nuttig moet zijn O-)

bij mij komt inderdaad of het voorwiel te snel omhoog, wat ik niet wil, of ik ga traag van mijn plaats.
Heb je een rekje achterop?

Zo ja: dat is NIET bedoeld om er op te gaan zitten bij een verkeerslicht! ! !:) :) :)
 
Oguz,
Goed om te lezen dat je knie aan het herstellen is, en mooi dat er nog gasten zoals KDTL rond rijden.

RVF750R,
Ik ga hem ook ff bewonderen in het magazine!

JFJ,
Jouw zijspan komt toch ook in een motorblad?

Over wrappen, mijn zwager heeft in Heerhugowaard een reclame bedrijf, genaamd De Jong reclame hij wrapt ook porsche,s etc.Misschien een adres waar jullie ook terecht kunnen.
Verder fijne week allemaal.

Groet John.
 
Oguz,
Goed om te lezen dat je knie aan het herstellen is, en mooi dat er nog gasten zoals KDTL rond rijden.

RVF750R,
Ik ga hem ook ff bewonderen in het magazine!

JFJ,
Jouw zijspan komt toch ook in een motorblad?

Over wrappen, mijn zwager heeft in Heerhugowaard een reclame bedrijf, genaamd De Jong reclame hij wrapt ook porsche,s etc.Misschien een adres waar jullie ook terecht kunnen.
Verder fijne week allemaal.

Groet John.

Goedemorgen,

Storkie, waar zit die zwager van jou? Ik wil een deel laten wrappen namelijk.
 
Ik denk dat Ilmar vlot weg wil komen zonder wheely 8-)
Maar je kan ook langzaam de koppeling op laten komen zonder gas te geven maar voordat hij helemaal los is wel wat gas geven... maar dat is voor echt traag normaal optrekken.
PS: nooit in een bocht doen want als hij afslaat omdat je te weinig gas geeft dan val je :+

;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een rekje *O* ..... maar ben wel haast een bejaarde natuurlijk 8-) .

Geen geklooi met een tanktas , gewoon een tasje op mijn rekje :Y .

Rij ook als een bejaarde by the way ;) .( hoef ik ook niet te kijken bij hoeveel toeren ik mijn koppeling loslaat)

En ik hoef geen schade te posten hier :P



rekje achterop? ben geen bejaarde.
 
Snotbongel eh neus :) :) :) :) :)


Jij bent al aan de BMW toe dus 8-)

Mijn vrouw begon er ook al over ; .....op jouw leeftijd nog op een streetfighter .......

Hoezo midlife crisis haha ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan