Super Blackbird
MF veteraan
Jawel hoor, maar dan heb je achter alleen de GT-versie in de 170-maat ter beschikking. En ja, dat gaat prima (ik heb er al meerdere verkocht).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit.Sipes zijn juist onderdeel van de ontwikkeling naar betere prestaties in kou en op nat wegdek. Wat is hier op tegen?
Veeg je wel en geen EVO niet te makkelijk op 1 hoop nu? Dat verschil is volgens sommige reviewers erg groot.De T30 (al dan niet EVO) is zeker niet beter dan de AngelGT, eigenlijk op geen enkel punt. Als je perse voor 1 van die 2 wil kiezen, dan adviseer ik je de Pirelli.
Wat je in feite zegt is dat de Angel GT alweer behoorlijk achterhaald is. De tragiek van een band die zich al wél een beetje bewezen heeft in de dagelijkse praktijk...Maar kijk ook eens naar de nieuwe Dunlop Roadsmart III. De eerste tests en ervaringen wijzen er op dat dit mogelijk/waarschijnlijk de nieuwe topper in dit segment wordt, nog voor de nieuwe Metzeler Roadtec 01 (opvolger van de Z8, en die was het broertje van de AngelGT).
Hoe lang je al specialist bent interesseert me niet zo veel; dat levert je vooral veel niet-meer-actuele kennis op Verder zie je mensen die te lang hetzelfde doen vaak blijven hangen in oude merkvoorkeuren, gebaseerd op prestaties uit lang vervlogen tijden. Nee, een frisse blik is soms zo gek nog niet. Ervaringen van rijders die kunnen vergelijken, bij je terugkomen en echt vertellen hoe zo'n band het doet... daar heb je wat aan. En dan voel ik me met zo'n Roadsmart III wel een beetje een proefkonijn... er is gewoon nog maar heel weinig bekend over die band behalve de gebruikelijke hoera-verhalen van journalisten (die je bij de T30, Angel GT enz ook leest). Maar het ziet er goed uit, dat wel...Maar elk advies is afhankelijk van heel veel factoren, zoals bijvoorbeeld welke voorband je er nog op hebt.
Ik zou eerst eens wat advies van een andere motorbandenspecialist vragen als je mij niet wil geloven. Ik ben namelijk pas 10 jaar motorbandenspecialist......
Dit.
[afbeelding]
En vertrouwen in banden is een gevoel wat je niet kunt beredeneren, dus ik wacht even tot sipes uit de experimentele fase zijn, ookal wordt bij hoog en bij laag beweerd dat MPR4 loopvlakken wel blijven zitten. Of dat bovenstaande exemplarisch was.
De MPR3 heb ik overgeslagen omdat de sipes te kort op elkaar zaten en dat ging smeren maar de MPR4 is een super band.Veeg je wel en geen EVO niet te makkelijk op 1 hoop nu? Dat verschil is volgens sommige reviewers erg groot.
Ik lees over de Angel dat-ie wat onzeker aanvoelt in de kou; de T30 dat-ie eigenlijk altijd lekker rijdt. Dat maakt het niet zo eenvoudig.
Welke de allerbeste is op een droog circuit interesseert me trouwens weinig; regen en kou is belangrijker. Dus aan de reviews van legioenen mooiweerrijders heb ik niet zoveel.Wat je in feite zegt is dat de Angel GT alweer behoorlijk achterhaald is. De tragiek van een band die zich al wél een beetje bewezen heeft in de dagelijkse praktijk...Hoe lang je al specialist bent interesseert me niet zo veel; dat levert je vooral veel niet-meer-actuele kennis op Verder zie je mensen die te lang hetzelfde doen vaak blijven hangen in oude merkvoorkeuren, gebaseerd op prestaties uit lang vervlogen tijden. Nee, een frisse blik is soms zo gek nog niet. Ervaringen van rijders die kunnen vergelijken, bij je terugkomen en echt vertellen hoe zo'n band het doet... daar heb je wat aan. En dan voel ik me met zo'n Roadsmart III wel een beetje een proefkonijn... er is gewoon nog maar heel weinig bekend over die band behalve de gebruikelijke hoera-verhalen van journalisten (die je bij de T30, Angel GT enz ook leest). Maar het ziet er goed uit, dat wel...
En bij de T30 (non-EVO) heb ik m'n neus dus al (vrij letterlijk) gestoten als proefkonijn met een toen behoorlijk nieuwe band...
Ik heb nu een MPR2 als voorband trouwens, maar die is ook bijna op (2mm) dus het zal wel uitdraaien op een volledig nieuw setje. Niet echt rekening houden met een voorband dus.
Ik zou voor de Philips motovision gaan, die hebben mooi wit licht en je raad noot waardoor. Ze zijn namelijk gevuld met xenongas.Iemand hier die wat verstand heeft van verlichting? Eén van de lampen in de unit voorop is kapot en dus is het tijd om ze te vervangen. Ik zou zelf wel graag wit licht willen hebben, iets met xenon(-achtige) look. Heb zelf ook al wel gezocht, maar weet niet wat het beste is.
Hij had een MPR4 liggen, maar een setje voor+achter gemonteerd voor 450 euro, oef... da's pittig hoor.
Ik zou voor de Philips motovision gaan, die hebben mooi wit licht en je raad noot waardoor. Ze zijn namelijk gevuld met xenongas.
Het zijn gewone "halogeen"lampen dus geen gedoe met afstellen (mits de unit nu goed is afgesteld), strooilicht of verblinding dus.
Carmo.nl
Netjes hoor
Ik moet een nieuwe accu kopen voor mijn viffer kunnen jullie mij nog wat aanraden of maakt het geen zak uit wat ik koop?
Alvast bedankt voor de reactie
Had nu pas tijd om te zoeken naar de link... Producten voor HONDA VFR750 F 1990-1997Geen tips?
Had nu pas tijd om te zoeken naar de link... Producten voor HONDA VFR750 F 1990-1997