web
MF veteraan
Ja, voor die 90 euro kan je nog wat repareren dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon eerst even bij Hyperpro of een andere veringspecialist langsrijden, die vertellen je binnen 2 minuten of je shock aan vervanging toe is. Als je er aan twijfelt is hij vrijwel altijd al slecht....
NOG een mooie S N E E U W witte VFR.Vandaag eindelijk even kunnen rijden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik verwacht had moet-ie idd opnieuw gesynchroniseerd worden. Daarnaast blijkt de toerenteller niet helemaal goed meer te werken (als ik bij 5.000rpm overschakel, blijft-ie op 5.000rpm staan..), werkt het lampje voor de richtingaanwijzer rechts in het tellerhuis niet, en zo nog wat kleine dingen. Maar dat komt allemaal wel goed. Nu is eerst de Diversion aan de beurt.
Ze is MOOHOOOI !!
VFR met dubbele eindpijp, bestaan die?
NOG een mooie S N E E U W witte VFR.
Onlangs heeft een motormaatje van mij er ook een gekocht in die kleur.
Hij komt ermee naar de sleuteldag in Delft waar de VFR forumleden en de VFROC clubleden morgen een bijeenkomst hebben.
Welk model?Sorry, ik niet...
Wel een korte vraag: Hoe warm mag je motorolie worden bij het stilstaan voor een stoplicht. Hele winter hing hij netjes tussen de 75 en 90 graden. Nu bereikt hij redelijk vlug de 103-106.
Tips? Verklaring? Geruststelling?
De discussie over de temperatuur van het koelwater komt elke keer terug. Regel bij de generatie 98-2002: Als het te heet wordt gaat de temperatuurmeter knipperen met het getal. Dan moet je stoppen en laten afkoelen. ( keertje gehad in de zomer. Met 30 door de stad optrekken-remmen met max 50. ) Fiets geparkeerd bij een terras en even uurtje laten staan onder het genot van een cola en broodje :D