Ben ik ook zuinig op....op de rest ook...markt is bizar in de afgelopen jaren.Mooie fuchs velgen onder je vfr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik ook zuinig op....op de rest ook...markt is bizar in de afgelopen jaren.Mooie fuchs velgen onder je vfr!
Dat LEDje voor de HISS doet het maar 24 uur en dan gaat ie vanzelf uit tot hij weer op het contact is geweest. Dat LEDje werkt trouwens ongeveel een jaar op een penlite batterij.... zo'n energievreter is hetHaha, ja de HISS lamp heb ik uitgezet Vind het nogal energievretende brol. Is ook wel stom dat het klokje altijd aan staat, of is daar een mogelijkheid om die ook uit te zetten?
Alleen rond de 3000rpm maar dat is een stuk te verminderen door de PAIR- en flappermod en het synchroniseren van de SV's....
Klein puntje waar ik een beetje last van heb is dat de motor "surged"/schommelt in de toeren bij een constante gas input. Bekend kwaaltje?
en nu rijden of met rust laten
Ri van de accu is agv een defecte cel hoogohmig geworden....en als er flinke stroom geleverd moet worden agv het starten dan donderd de externe spanning in elkaar....met als gevolg de startrelais gaat klapperen.Ja, ik snap ook niet zo goed hoe je meet en wat je verwacht te meten. Een tamelijk overleden accu kan namelijk ook prima 12,9V leveren. En dat voltage zegt dan ook weer niets over het bijladen. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Als dat ding 14,5V tijdens het rijden aanwijst dan weet iig dat bij laadt...en langzaam zakt onder de 10V dat je op een gegeven moment mag duwen....Ik weet, heb ook 2 zwakstroom danslessen gehad......
Vroeg me vooral af wat het nut was van het meten van het voltage van de onbelaste accu, maar dat heeft heer cda ondertussen toegelicht.