Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand ervaring met monteren van een middenbok op de vfr1200f?
Hoofdstandaard Honda VFR 1200 F 10-16 Middenstandaard ConStands in zwart
Belangrijkste punten Veilige standaard Makkelijk op te krikken De krimpvrijheid blijft behouden Optimaal voor winteropslag Reliëf voor banden en ophanging Elke aanvulling op de zijstandaard Voor onderhoud, reiniging en reparaties Pasklaar geleverd Met ABE voor wettelijk gebruik op de openbare...www.motea.com
Ansich niet duur, maar kan niet vinden of eerst halve motor uit elkaar moet.
Hoe zit het dan met de grondspeling?
Zware motording is een licht bromfietsje vergeleken met m,n Wing en die zet ik met gemak op z,n middenbok.Een vfr vind ik wel een zware motor, maar met een paar stevige schoenen en nu met de juiste slag met het optrekken kan ik hem vlotjes op de middenbok zetten. En onderweg altijd met de jiffy....ben lui.
Ik ben zelf een lichtgewicht dus heb ik ook een motor waar ik denk de baas over te zijn...Zware motording is een licht bromfietsje vergeleken met m,n Wing en die zet ik met gemak op z,n middenbok.
Even een klein vraagje over de koelwatertemperaturen van een 2001 VFR800FI.. Vandaag liepen de temperaturen tijdens het sukkelen in stadsverkeer aardig hoog op.. Klopt het dat bij ongeveer 105 graden de Koelventilator in komt en dat deze tussen 95 en 100 graden weer uitvalt???
Ik ben niet zo van die lcd weergaves.. Ik heb liever een naaldje welke aangeeft wanneer die te warm wordt en wanneer het rode gebied wordt bereikt.. Vraag 2, waar zit het rode gebied??? 120 graden??
Bij mij de ventilator aan bij 106 en uit bij 98...vtec’05Even een klein vraagje over de koelwatertemperaturen van een 2001 VFR800FI.. Vandaag liepen de temperaturen tijdens het sukkelen in stadsverkeer aardig hoog op.. Klopt het dat bij ongeveer 105 graden de Koelventilator in komt en dat deze tussen 95 en 100 graden weer uitvalt???
Ik ben niet zo van die lcd weergaves.. Ik heb liever een naaldje welke aangeeft wanneer die te warm wordt en wanneer het rode gebied wordt bereikt.. Vraag 2, waar zit het rode gebied??? 120 graden??
Ik was ook niet in de veronderstelling dat er iets grandioos mis was.. Echter bevestiging dat de situatie ‘normaal’ is is een hele geruststelling ...
Bedankt voor de reacties.. Ik ga toch overwegen een manual fanswitch te installeren zoals die ook op mijn oude VF’en zit.. (zoals voorgesteld door MTFDark Eagle) Had deze nooit op de RC36 maar wellicht dat deze toch een stukje ‘piece of mind’ geeft bij warme perioden...
Toch wel; warm water heeft een lagere dichtheid als het heet wordt, dus wil omhoog.Mijn inziens heeft het niet bar veel zin om de fan nog te laten draaien als de motor uit is, aangezien de waterpomp stil staat en dus de gekoelde vloeistof toch niet meer in het blok komt...
Daar zit wel iets in inderdaad. Ik weet niet hoeveel verschil het kan maken, en of de vloeistof door de waterpomp heen kan stromen.Toch wel; warm water heeft een lagere dichtheid als het heet wordt, dus wil omhoog.
Koud(er) water zakt in de leiding, zo krijg je dus óndanks geen mechanische rond pomping toch iets doorspoeling..
Dit heet thermosifon..