#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Ik heb hem altijd in een inrijbok staan. Nu er scheef overheen gedrukt. Ook een kras op het linkerpaneel waar die ergens tegenaan kwam. Eens zien of ik een andere set koop of ga plakken plamuren en spuiten.

db
 
Gisteren op de bekende pleisterplaats in duitsland genoeg belangstelling van nederlanders en duitsers.. Was een korte rit van totaal 65km want het zag er tegen 12:00uur dreigend uit. Achteraf is het droog gebleven......|(

Kleine puntje op de horizon is de alpha toren van Enschede.

7CF231F3-8253-4979-89E6-A63CEC627804.jpeg
 
Gisteren op de bekende pleisterplaats in duitsland genoeg belangstelling van nederlanders en duitsers.. Was een korte rit van totaal 65km want het zag er tegen 12:00uur dreigend uit. Achteraf is het droog gebleven......|(

Kleine puntje op de horizon is de alpha toren van Enschede.

Bekijk bijlage 1540930

Je hebt toch maar geluk met waar je woont. 65km rondje dan heb ik nog amper wat gezien behalve de stad _O-
 
Verlijmen...secondenlijm....:?

Mooiste oplossing wordt duur.


Yep, secondenlijm, maar dat met baking soda/natrium of sodium bicarbonate (geef het een naam)

zet de breukvlakken recht/vast met een paar druppies secondenlijm.
Plak de breuklijn buiren af met wat schilderstape.
Aan de binnenkan met de remel een V-groef maken in de breuklijn.
Strooi een heel dun beetje baking soda, trek een spoortje secondenlijm en plem er baking soda op.
Blaas het overschot aan baking soda weg.
Solid as a rock.
 
Kuipdelen zijn ook goed te repareren met een glasvezelmatje er achter met polyester hars.
Volgens mij zijn nieuwe kuip niet meer verkrijgbaar toch?
 
Gisteren op de bekende pleisterplaats in duitsland genoeg belangstelling van nederlanders en duitsers.. Was een korte rit van totaal 65km want het zag er tegen 12:00uur dreigend uit. Achteraf is het droog gebleven......|(

Kleine puntje op de horizon is de alpha toren van Enschede.

Bekijk bijlage 1540930
Ik wasser ook tot elf uur ongeveer met de Vif, daarna even naar Denekamp voor een kop koffie en toen door noar hûs..
 
Net een paar dagen Eifel en Ardenne gereden ,op een RC24 maar ik heb geen een keer iets gehoord wat op een ventilator leek en de temperatuur schommelde flink maar liep nooit erg hoog op.
Toch zou ik hem willen testen , mn zoon reed op een Triumph trippel, en die ventilator sloeg wel aan
 
Tja, verschil moet er zijn....hier geen last van drukte dus blijf vooral daar, kan ik in de toekomst in alle rust mijn rondjes draaien.... :]

En bedankt... _O- . Maat van me heeft een vakantiehuis gekocht vlak bij Doetinchem, dus daar zullen we met enige regelmaat rond rijden. En moet zeggen heerlijk de rust en ruimte. Net weer op de motor naar werk tussen de files door.. Normaal ga ik maar in blik maar helaas vandaag wat later.. Dan maar op de motor. :]
 
Net een paar dagen Eifel en Ardenne gereden ,op een RC24 maar ik heb geen een keer iets gehoord wat op een ventilator leek en de temperatuur schommelde flink maar liep nooit erg hoog op.
Toch zou ik hem willen testen , mn zoon reed op een Triumph trippel, en die ventilator sloeg wel aan

Mijn vorige motor was een Triumph Sprint ST 1050, en daarvan ging de ventilator ook veel vaker loeien als bij de VFR die ik nu heb. ( Temperatuur liep veel harder op).
 
En bedankt... _O- . Maat van me heeft een vakantiehuis gekocht vlak bij Doetinchem, dus daar zullen we met enige regelmaat rond rijden. En moet zeggen heerlijk de rust en ruimte. Net weer op de motor naar werk tussen de files door.. Normaal ga ik maar in blik maar helaas vandaag wat later.. Dan maar op de motor. :]
Binnen een minuut rij ik al op de kleine wegen...op een kwartier goedkoop tanken in DL en dan gaan....... :]

Afgelopen jaar 2 keer in het westen geweest, Noordwijk en Amsterdam.....was weer genoeg voor de komende jaren...:+
 
Binnen een minuut rij ik al op de kleine wegen...op een kwartier goedkoop tanken in DL en dan gaan....... :]

Afgelopen jaar 2 keer in het westen geweest, Noordwijk en Amsterdam.....was weer genoeg voor de komende jaren...:+
_O- . Na 1 Minuut rijden zit ik in Rotterdam.Of na 1 minuut de andere kant op .. zit ik nog in de stad.
Moet zeggen er zijn wel leuke weggetjes te vinden maar het probleem is 1 leuke weg en dan zoek je de drukte al weer op.
Van de week even een avond rondje richting Hellevoetsluis en dergelijk, daar zijn nog wel prima stukjes te vinden.
 
_O- . Na 1 Minuut rijden zit ik in Rotterdam.Of na 1 minuut de andere kant op .. zit ik nog in de stad.
Moet zeggen er zijn wel leuke weggetjes te vinden maar het probleem is 1 leuke weg en dan zoek je de drukte al weer op.
Van de week even een avond rondje richting Hellevoetsluis en dergelijk, daar zijn nog wel prima stukjes te vinden.

Als je niet veel op voorne putten komt dan zijn er best veel leuke stuurweggetjes.
 
IMG-20200910-WA0001.jpeg


De hoes is denk ik voor een 800fi, maar past prima!

IMG-20200910-WA0002.jpeg




De motor staat te koop maar blijkbaar is "een motor met kuip bijna onverkoopbaar, wil niemand er meer een..." Althans, dat vindt een -veel te lage- bieder ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan