[Video] Wel eens van motorrally gehoord?

Wel grappig dat er echt allerlei motoren meedoen.. zelfs de meest logge bmw's douwen ze door die bochten heen. Ik vind het helemaal geweldig :9
 
Ja, ik ken het, in Frankrijk is dit vrij populair. In Engeland doen ze het ook. Het is vaak geen rond circuit maar het gaat er om zo snel mogelijk aan het eindpunt te komen. Ze doen dit spelletje ook met auto's.
 
Best lachen, behalve dan voor degenen die op hun bek gaan.
De rijkunsten lijken nogal uiteen te lopen.
 
Bij classic races zie je dat ook, dat de zijspannen spectaculairder rijden dan de solo's.
 
Bij classic races zie je dat ook, dat de zijspannen spectaculairder rijden dan de solo's.

Zijspannen zouden hier verboden moeten worden, die zorgen dat er allemaal troep uit de berm op het asfalt komt (of na de tweewielers in actie komen).
 
Zijspannen zouden hier verboden moeten worden, die zorgen dat er allemaal troep uit de berm op het asfalt komt (of na de tweewielers in actie komen).
Ik denk dat er op die wegen altijd al troep ligt. Ze zijn vast niet geveegd voor het evenement. Zo"n stratenrace moet je ook niet te serieus nemen.
 
Ik ken het MotoJournal idd, gaaf om te zien. Ook weleens deelname overwogen, heel kort weliswaar, want het inschrijfgeld vond ik een beetje te gortig. Was toen iets van 10k€ ...
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Het jaaroverzicht 2021. Pak de popcorn er maar bij!

 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Editie 2021 was weer ouderwets spectaculair!


P.S.: NR 967 werd geen vriendjes met die ene bocht.
staat er op het deelnameformulier toevallig: *geen eerdere motorervaring vereist*

Hoe sommige hun bocht nemen daar...
 
Mooi om te zien. Toch zie je inderdaad genoeg dat het fout gaan.

1654685714889.png


Deze is ook lekker, sleutelbeentje gok ik (eigen ervaring). Staat daarna lekker met zijn arm te zwaaien _O- . Wel tof om te zien allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan