viper uitlaat

de rikken

Rookie
1 mei 2003
29
0
brugge
hallo
ik ben van plan een viper uitlaat te kopen voor mijn bandit 600
is dat een goede keuze.
ik heb gehoord dat ze goedkoper zijn dan andere merken.
hebben ze een mooie sound
 
Ze hebben een vrij racy geluid ( vrij schreeuwerig zeg maar maar wel met een diepere brom erin :P )

De prijs is ook niet echt superhoog via www.mooh.nl :
€ 149.95 voor de ronde versie en € 204.95 voor de ovale versie
Je hebt wel nog een verbindingspijp nodig en die kost € 34.95

Heb wel high foto's van zo'n ding en ze zien er netjes uit !

full
 
Laatst bewerkt:
Ondanks z'n scherpe prijs maakt hij zeker een mooi vol geluid. Ze horen je in ieder geval eerder aankomen dan dat ze je zien ;)

full
 
ik ben ook wel te spreken over viper.
ik had er 1 op een vfr400r. vergeleken met de originele maakte ie een mooi geluid. en als je dat vergelijkt met zn prijs(je) is het een prima pijp :)

album_pic.php


hier zie je hem goed :)
 
sorry maar ik vind de afwerking niet echt je van het

ga dan voor een bos alu rond
kostprijs via internet 295 euro.
voor een paar tientjes meer heb je een super mooi afgewerkte demper die een echte vette sound geeft.

Ik weet nog wel wat dealers die korting kunnen geven als je er om vraagt (+/- 10 procent) dan kom je dus uit op 265 euro (mail me voor meer info)

en voor die 20 euro extra heb je een kwalitatief beter demper!!!!!

der is een topic over een sv 650 met een viper demper in algemeen.
lees die maar eens even door.... staan goede maar zeker ook minder goede opmerkingen!!!!! zoals slecht afgewerkt en niet passen

suc6 met de keuze

Sander
 
sorry maar ik vind de afwerking niet echt je van het

ga dan voor een bos alu rond
kostprijs via internet 295 euro.
voor een paar tientjes meer heb je een super mooi afgewerkte demper die een echte vette sound geeft.

Ik weet nog wel wat dealers die korting kunnen geven als je er om vraagt (+/- 10 procent) dan kom je dus uit op 265 euro (mail me voor meer info)
254 euro via motorgoedkoop.nl

en voor die 20 euro extra heb je een kwalitatief beter demper!!!!!

der is een topic over een sv 650 met een viper demper in algemeen.
lees die maar eens even door.... staan goede maar zeker ook minder goede opmerkingen!!!!! zoals slecht afgewerkt en niet passen

suc6 met de keuze

Sander

whoops... verkeerde knop gebruikt om te wijzigen ;)

maar zie opmerking
 
sorry maar ik vind de afwerking niet echt je van het

ga dan voor een bos alu rond
kostprijs via internet 295 euro.
voor een paar tientjes meer heb je een super mooi afgewerkte demper die een echte vette sound geeft.

Ik weet nog wel wat dealers die korting kunnen geven als je er om vraagt (+/- 10 procent) dan kom je dus uit op 265 euro (mail me voor meer info)

en voor die 20 euro extra heb je een kwalitatief beter demper!!!!!

der is een topic over een sv 650 met een viper demper in algemeen.
lees die maar eens even door.... staan goede maar zeker ook minder goede opmerkingen!!!!! zoals slecht afgewerkt en niet passen

suc6 met de keuze

Sander

ik vond de kwaliteit niet echt slecht ofzo.
demper sloot goed aan op de bocht, en beugel zat ook mooi vast aan demper en voetsteun :)
ok, het is idd geen bos laser of akrapovic, maar daar staat de prijs ook naar!
 
sind dit weekend heb ik er een op mn fazer, heerlijk geluid, mooie diepe brom en niet te schreeuwerig. ik heb €180 bij kalsbeek betaald, in 10 minuten zat ie erop.
 
Heb ook zo een viper op mijn R6. Idd hij is niet de mooiste van de custom uitlaten maar hij maakt wel een mooie sound. Ik kreeg hem er gratis bij bij de aankoop van de motor dus ik ga niet klagen.

Hier wat piccies :
racekuip7.jpg

racekuip8.jpg
 
In duitsland via internet kun je een viper nieuw hebben voor 139€ (ronde) ,of 149€ (ovaal) met verbindingsstuk.

Dus Harley je prijzen moeten omlaag kerel ;)
 
ik zit ook te twijfelen,maar ik heb ook best vaak gehoord dat de kwaliteit niet echt super is...

na een jaar zouden ze er al niet meer uitzien etc..
 
In duitsland via internet kun je een viper nieuw hebben voor 139€ (ronde) ,of 149€ (ovaal) met verbindingsstuk.

Dus Harley je prijzen moeten omlaag kerel ;)
Ik kan helaas niet lager. Als ik dat doe maak ik er verlies op en levert die leverancier ook al niet meer aan me omdat ik te laag zit. Ik zit met mijn marge's overal net op het randje :P
 
ik ben op zoek naar verdelers van viper of harpoen in west-vlaanderen (belgie)
of zeeland

Dag meneer de rikken. De viper uitlaten zijn in België te verkrijgen bij Broux Guido in Opglabbeek. Is dus wel een heel eindje van Brugge, maar de brave man verzend ze ook. De prijs was 179€ en opsturen +/- 10€ (ook naar omgeving Brugge).

@ Harley, how-the-hell kunnen die Duitsers wel zo laag in prijs gaan en jij en die dealer voor België niet :? Niet dat ik jouw en die dealer beschuldig van woekerwinsten hoor ;)
 
het is 'harpoon'

Je kent toevallig geen dealer voor belgië/nederland. En ik kan nergens op het net een site vinden van harpoon. Het enige waar ik een beetje degelijke informatie kan vinden is bij de amerikaanse invoerder en daar is het aanbod zeer beperkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan