VMAXlijst van het MF deel 5

Die tank van 20 liter kun je zo over zetten. Deze is zo gemaakt dat ie alle loze ruimtes op gaat vullen die er nu zijn. Alleen kost ie rond de €600,=. :o
Hmmm oke... als je natuurlijk het werk allemaal zelf kan doen is het maar 600.. maar 600... best wel weer prijzig.... maar goed....
 
Ik was graag een keer meegegaan naar zo'n treffen, maar dat gaat 'm dit jaar niet worden.
 
Is er naast @Hamkaas nog iemand hier die bij de VmaxClubHolland zit? Ik heb mijn lidmaatschap jaren geleden al beëindigd, maar misschien dat mijn Vmax daar eens onder de aandacht gebracht kan worden ivm de verkoop. De meeste kennen mij daar onder dezelfde naam die ik hier voer (of gewoon Reinier)
 
Ik vraag me af of dat forum überhaupt nog echt actief is en denk dat eventuele verkoop voor een nette prijs momenteel sowieso errrug lastig gaat worden.

Marktplaats blijkt ineens overspoeld met custom Vmax-en. 😳

Yamaha Vmax 1200 Custom
Bieden

Yamaha V-Max 1200 custom
€ 14.000,00

Vmax 1200 Custombuild!
€ 10.250,00
 
Ik vraag me af of dat forum überhaupt nog echt actief is en denk dat eventuele verkoop voor een nette prijs momenteel sowieso errrug lastig gaat worden.

Marktplaats blijkt ineens overspoeld met custom Vmax-en. 😳

Yamaha Vmax 1200 Custom
Bieden

Yamaha V-Max 1200 custom
€ 14.000,00

Vmax 1200 Custombuild!
€ 10.250,00
Origineel beginnen ze ook in prijs te stijgen.
 
Ik wil dr gewoon vanaf. Geen hoofdprijs. Ding staat en staat. Kost geen brood, maar een dure press papier
 
FB_IMG_1630237223750.jpg
 
Ik wil dr gewoon vanaf. Geen hoofdprijs. Ding staat en staat. Kost geen brood, maar een dure press papier
Goed verzekeren en in de hens steken , de dingen zijn onverkoopbaar ..ik krijg die van mij nog niet gesleten voor 2500 / 2750 euro ..
en als er al wat reageert is het zeer fris volk .. stoere motor` stoere mannetjes . '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan