voor de gecrashten onder ons

hoeveel denk je er aan na de crash

  • voortdurend aan de motor denken

    Stemmen: 36 66,7%
  • beetje aan de motor denken

    Stemmen: 1 1,9%
  • eerst jezelf, dan de motor

    Stemmen: 17 31,5%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Een crash kun je het in mijn geval niet noemen. "schuiver" is denk ik een beter woord. Heb op een zere heup, een kapotte broek na vooral schade aan de motor. Is inmiddels gerepareerd.

Eigenlijk wel grappig; Heb de Blackbird weg gedaan omdat ik me, zeg maar .. niet kon beheersen ... O-) Verantwoordelijkheid voor mijn gezinnetje speelde steeds nadrukkelijker mee in mijn hoofd. Heb de BB daarom ingeruild voor de GS.

Met dus de helft van het aantal PK's ga ik al na 300 km met me nieuwe GS op me plaat |(

Natuurlijk is mijn lichaam belangrijk. Maar het deed ook zeer om mijn nieuwe motor al zo beschadigd te zien.
 
Laatst bewerkt:
ALS ik dan toch ooit een keer stuiter en ik heb wat dan geef ik echt 0,0 om die motor :) Vind mezelf 100x belangrijker dan een stukje plastic met wat onderdelen
:z
 
Mijn standaard reaktie als ik er weer eens naast lig, is eerst de motor rechtop zetten, dan mijzelf controleren, dan de motor weer rijdbaar maken en doorrijden. Tot nog toe heb ik niets anders dan een paar schaafwondjes gehad btw.
 
ik ben ook een keer gecrasht met de brommer, is misschien geen motor, maar zelfde gevoelens :) , toen ik mijn ogen weer opendeed naar de klap meteen naar brommer gerend en recht opgezet, alles bekeken, alles was redelijk heel nog, en toen pas merkte ik dat mijn gezicht openlag en dat er veel bloed stroomde...
was gewoon een automatische reactie van mij zonder bij na te denken, meteen naar de brommer kijken...(schakel, honda mtx sh)

had overgens wel een helm op... :(
maarjah.
 
ik weet nog mijn eerste keer. ik schoof weg op het circuit in lelystad, en ik had alleen maar oog voor mijn motor toen ik tot stil stand kwam. meteen op rapen, schade bekijken en weer starten!! wat deed dat pijn zeg! mijn schatje daar op dat harde asfalt!!

pas toen ik een halve ronde later weer iets voelde prikken, en ik mijn hand naar mijn been bewoog, zag ik dat mijn handschoen rood kleurde van het bloed.....
(motor was op been blijven liggen, en ik was door mijn pak heen geschuurd...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan