voor de laatste keer dan maar

paul600rr

MF'er
19 jul 2003
93
0
noordwijk
oke ik heb het al een aantal keer gevraagd maar toch vraag ik het weer.
ik verkoop mn honda cbr 600rr uit 2003 met 9000km.
mn vraagprijs is 9000,- nu heb ik al een aantal maal gehoord van mensen dat dat niet te veel is maar toch alle mensen die me belde vonden deze prijs toch net te veel.
nu heb ik net iemand aan de telefoon gehad die mn motor wel wil kopen maar dan voor 8750,- is "maar" 250 euro minder maar toch omgerekend weer +-500 piek!
ik weet je moet niet meer omrekenen maar ik denk met dit soort dingen dat je het toch beter maar wel kan doen.
nu weet ik dus echt niet meer wat te doen.
denken jullie, goed bod en verkopen of wacht nog heel even je kan hem wel verkopen voor 9000,- :? :? :?
ikzelf weet het niet meer, ik vind het ook echt onzin dat een motor met 9000km bijna word afgeschreven als oud afgetrapt etc.
oei er staat 9000km op das wel veel! kom op dat valt toch wel mee?

nou hopelijk kan iemand mn beetje info geven.
alvast bedankt paul.
 
oke ik heb het al een aantal keer gevraagd maar toch vraag ik het weer.
ik verkoop mn honda cbr 600rr uit 2003 met 9000km.
mn vraagprijs is 9000,- nu heb ik al een aantal maal gehoord van mensen dat dat niet te veel is maar toch alle mensen die me belde vonden deze prijs toch net te veel.
nu heb ik net iemand aan de telefoon gehad die mn motor wel wil kopen maar dan voor 8750,- is "maar" 250 euro minder maar toch omgerekend weer +-500 piek!
ik weet je moet niet meer omrekenen maar ik denk met dit soort dingen dat je het toch beter maar wel kan doen.
nu weet ik dus echt niet meer wat te doen.
denken jullie, goed bod en verkopen of wacht nog heel even je kan hem wel verkopen voor 9000,- :? :? :?
ikzelf weet het niet meer, ik vind het ook echt onzin dat een motor met 9000km bijna word afgeschreven als oud afgetrapt etc.
oei er staat 9000km op das wel veel! kom op dat valt toch wel mee?

nou hopelijk kan iemand mn beetje info geven.
alvast bedankt paul.

:? nu al verkopen is tie niet snel genoeg :+
 
oke ik heb het al een aantal keer gevraagd maar toch vraag ik het weer.
ik verkoop mn honda cbr 600rr uit 2003 met 9000km.
mn vraagprijs is 9000,- nu heb ik al een aantal maal gehoord van mensen dat dat niet te veel is maar toch alle mensen die me belde vonden deze prijs toch net te veel.
nu heb ik net iemand aan de telefoon gehad die mn motor wel wil kopen maar dan voor 8750,- is "maar" 250 euro minder maar toch omgerekend weer +-500 piek!
ik weet je moet niet meer omrekenen maar ik denk met dit soort dingen dat je het toch beter maar wel kan doen.
nu weet ik dus echt niet meer wat te doen.
denken jullie, goed bod en verkopen of wacht nog heel even je kan hem wel verkopen voor 9000,- :? :? :?


Als je er dit seizoen vanaf wil, zou ik er maar eens serieus over nadenken. 8750 vind ik een reeel bod (voor een particuliere verkoop). Het is nu de tijd om je motor verkopen, als je nog langer wacht raak je hem misschien helemaal niet kwijt. Het is maar net hoe graag je ervan af wil.
 
**Off topic**

Voor 250 euries koop jij een duurdere auto??

uhm,,, die 250 euro heb ik daar niet voor nodig mn plan is, auto kopen voor zelfde prijs ongeveer als mn motor heeft gekost en dan een goedkopere motor kopen
**Off topic**

9000 eurie is idd niet te veel gevraagd.
 
ja kan toch ook heel simpel een tegenbod doen.... ha iets hoger dan de helft van de 250 zitten..... dussuh ik noem maar wat 8900,-, zegt die ander dat ie dan te duur is dan heeft ie pech, anders ben jij je motor kwijt en heb je 'maar'100,- minder dan je gedacht had te krijgen
 
Ehm, het idee van een vraagrpijs is toch, dat de potentiele koper met een lager bod kan komen, zodat je uiteindelijk een leuke prijs weet te maken die er ergens tussenin ligt???

Anders moet je er geen vraagprijs van maken, maar een vaste prijs, of de vraagprijs hoger maken....
 
Ehm, het idee van een vraagrpijs is toch, dat de potentiele koper met een lager bod kan komen, zodat je uiteindelijk een leuke prijs weet te maken die er ergens tussenin ligt???

Anders moet je er geen vraagprijs van maken, maar een vaste prijs, of de vraagprijs hoger maken....

:^
 
ja das wel logisch ja, eigenlijk was 9000 ook mn vaste prijs maar ja als ik hem daar niet voor verkoop
ik vind het maar lastig
 
In verhouding tot 9000 is 250 toch niet zoveel??

En het blijft een zaak van vraag-aanbod, misschien verkoop je 'm beter NU voor 8750...maar aan de andere kant komt er misschien morgen iemand die vraagt of hij er nog is en die bied zomaar 9250.

Wie weet....
 
9000 euro is een goede prijs vind ik voor een 2003 CBR met die kilometerstand. T is dat ik niet op zoek ben. Heb het aan mn collega gevraagd en die vond het ook een nette prijs voor een particulier.
 
Verkopen ... voor die 250 euro zou ik niet het risico lopen er nog 6 maand mee te zitten, en hem dan uiteindelijk voor nog eens 250 euro minder moeten laten gaan ofzo ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan