:} voor het weer :}

Wat een weer he?

  • Nou zeg!!

    Stemmen: 24 24,0%
  • Poe poe!

    Stemmen: 4 4,0%
  • Zekers!

    Stemmen: 19 19,0%
  • Neejoh!

    Stemmen: 2 2,0%
  • Zit gvd weer binne :(

    Stemmen: 51 51,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
:} Wouwwwww, wat een weer vandaag zeg :}
Moet eigenlijk keihard lere voor me tentames :X , maar eh eerst nog ff een uurtje wezen rijden. Man man man, ik kwam haast niemeer thuis joh *D ....constant omwegen genomen :]

Hier je eerbetoon aan het weer ;)
full
 
:^ Gewoon gruwelijk lekker weer........

Was maandag al op de motor richting werk gegaan en het leek er even op dat ik dat vandaag _niet_ zou kunnen. Dacht het niet hè!

Jammer dat het morgen weer voorbij is... :(
 
:^ ! :}

Me pauze was vandaag iets langer ;)
En op de heenweg naar me werk was ik toch ineens de weg kwijt :] ! Nu nog zomertijd en dan kunnen we s'avonds ook weer spelen. Zometeen weer lekker van culemborg naar Amersfoort binnendoor :} en na het eten nog even op kb hoevelaken spelen *D
 
ik ben net weer terug van rijden.
09.30 weggereden, heel nederland gezien met een aantal klaverbladen.
en nu lekker met een krentenbol achter de computer.

ruben.
 
Ik wil wel, moet alleen hier zitten wachten tot die monteur van UPC de kabelmodem komt ophalen :(
 
Hou es op! :(

Zit me hier te ergeren achter me klaptop |(

Kan niet wachten tot ik op de bike kan stappen om 5 uur! :]
 
Ik "moest" even tussen de middag een boodschapje doen. Lekker man. Nu zit ik weer binnen tot 17 uur. Er komt ook elk half uur een motor hier over de dijk, dat helpt ook niet echt...
 
Ja, mooi klote dus :( !! Ik zit binnen en moet om 17.00 uur, als ik losgelaten wordt meteen naar Utrecht met het blik... B|

dan maar morgen weer in de regen spelen
 
Prachtig weer :}
Ik heb met genoegen de hond lekker lang uitgelaten (ze kreeg de lente in dr bol en moest door alle voortuintjes van de buren rennen }) oh nee :( ), even snel door de stad gelopen voor een boodschap en toen weer verder met verhuisdozen inpakken.
Had in de zon willen zitten maar heb ook een flinke verkoudheid met koorts beter niet doen dus, 2x balen.
Ach, als dit zo doorzet hebben we in Mei weer 30C en een top zomer.

[me]**Lara** is blij dat ze naar een groter huis verhuizen met een mega tuin, dat maakt het gemis aan motorrijden iets minder groot.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan