Ben zoiezo wel van plan om rustig te beginnen ja.
Ben momenteel wa beperkt verzekerd. En weet niet in hoeverre unive nog n extra verzekering voor circuitrijden aanbiedt...zal dat eens uitzoeken..
Maar als t echt zo lastig is met verzekeren als de meeste hier zeggen dan kan je mss toch altijd nog gewoon zeggen dat je onderuit bent gegaan met je motor (tegen je eigen verzekering) door bv iemand die ineens besloot af te remmen..en er toevallig geen getuigen waren en die gast is doorgereden of zo..maar ja, afhankelijk van hoe t is gebeurd zal de verzekering dan evt de schade dekken denk ik? Ik heb echt geen flauw benul..heb m nog nooit hoeven te gebruiken..
Wat betreft de banden...ik heb de bridgestone bt nog wat eronder zitten..degene die erop horen te zitten gezien t type..
Met mijn vering is nix mis..die is laatst nog gecheckt...dus daar kan t niet aan liggen..bandenspanning kan t ook niet zijn..dat houdt ik nl netjes volgens het boekje bij..
Waarom zou ik (volgens grigio) mijn bandenspanning met 10 % moeten verlagen? je kan toch beter juist een iets te hoge bandenspanning hebben dan een te lage?
P.S. Olie pas ververst dus dat kan t ook niet zijn denk ik...(edkedk) en dat is dus ook gewoon verse olie in de vorkpoten neem ik aan toch?!
Bij een WA beperkte verzekering ben je alleen verzekerd voor schade aan overige weggebruikers. Als je zelf valt kan je niks claimen, daarvoor heb je All Risk nodig maar oudere motoren komen daar meestal al niet meer voor in aanmerking.