Welke beginners circuittraining kiezen?

Waarom precies? Ik vond het juist erg leuk rijden en de begeleiding van de instructeurs was erg prettig.

Het gaat niet om de begeleiding van de instructeurs.Die misschien wel beter is als hier in Nederland?

Buitenland je verzekering moet repatriëring dekken,zou dit eerst navragen ?.

Het is een autocircuit erg gevaarlijk dus , de muren staan dichtbij.

De belgen laten 70 man op de baan los in Nederland is dit maximaal 40-45 man ,veel veiliger.

Zandvoort is ook een auto circuit maar wel iets veiliger rijden.
 
Het gaat niet om de begeleiding van de instructeurs.Die misschien wel beter is als hier in Nederland?

Buitenland je verzekering moet repatriëring dekken,zou dit eerst navragen ?.

Het is een autocircuit erg gevaarlijk dus , de muren staan dichtbij.

De belgen laten 70 man op de baan los in Nederland is dit maximaal 40-45 man ,veel veiliger.

Zandvoort is ook een auto circuit maar wel iets veiliger rijden.

Ah! Het aantal rijders scheelt dan inderdaad wel aanzienlijk. Ik heb tot nu toe alleen met de landelijke motordagen op Assen gereden en die dagen waren er vrij veel rijders op de baan. Ook de begeleiding vond ik die dagen niet fantastisch. Vandaar dat ik wel enthousiast was over Zolder. Maar goed, de landelijke motordagen zeggen natuurlijk weinig over normale circuit dagen. Snel maar eens proberen dan!
 
Het gaat niet om de begeleiding van de instructeurs.Die misschien wel beter is als hier in Nederland?

Buitenland je verzekering moet repatriëring dekken,zou dit eerst navragen ?.

Het is een autocircuit erg gevaarlijk dus , de muren staan dichtbij.

De belgen laten 70 man op de baan los in Nederland is dit maximaal 40-45 man ,veel veiliger.

Zandvoort is ook een auto circuit maar wel iets veiliger rijden.


vooral die muur van de hugenholz bocht :t ,wordt je helemaal vrolijk van :)
Wel fijn als je remmen het begeven of je banden een eigen leven gaan leiden (lijden :+ )

full
 
Laatst bewerkt:
Bij MSL geldt daar sinds dit jaar een inhaalverbod en liggen er pilonnen om de rijlijnen voor een ieder goed duidelijk aan te geven.

Het is wel klote die muren. In het begin valt het allemaal wel mee, want in groep 1 en 2 rij je simpelweg niet met een hoog tempo. Eenmaal een beetje fanatiek in groep 3 en helemaal in groep 4 gaat het gewoon snel allemaal.

Je wilt er dan niet op een verkeerde plek afvliegen of een stuur \ remfout maken.

Nu is het gelukkig niet langs het hele circuit dus genoeg bochten waar je "onbezorgd" fouten kan maken.

Ikzelf heb enkel nog Zandvoort gereden en zou graag willen "verhuizen" naar Assen. Eén het is het MotoGP circuit en ik wil hen wel ff laten zien hoe je daar moet sturen, maar ten tweede, je hebt daar veel uitloopstroken, geen muren en minder grindbakken. Ook grind is kut. Alles gaat naar te klote. :(
 
Laatst bewerkt:
Beter grind,dan een muur O-)

Mettet is ook een echt motor circuit.
zou ik ook eens proberen.
Ik ga er 8 juni weer naar toe :]
Assen morgen,ben benieuwd daar al 5 jaar niet meer gereden :)
 
:P :+
vooral die muur van de hugenholz bocht :t ,wordt je helemaal vrolijk van :)
Wel fijn als je remmen het begeven of je banden een eigen leven gaan leiden (lijden :+ )


Welke hugenholz bocht ?

Ik kijk nooit naar die muren :N kijk altijd door de bochten heen en dat zou jij morgen ook eens moeten doen jongeman :P :+
 
Beter een uitloopstrook dan grind :)

Spa Francochamps is jouw circuit,zeker weten :Y (hele parkeerplaatsen aan uitloop stroken *O* *O*

Ook al te lang geleden :') ,SPA RULES }) !!!!


De knakker op de BMW rijdt mij in een kleine 20 minuten 2 maal voorbij :$

Maar ik had wel plezier *O* *O* *O* *O* :t
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog iemand die samen een met mij een inschrijving wil delen voor 10 en 11 augustus op spa. Ik kan niet op de 10e en een losse inschrijving voor de 11e is niet mogelijk. Dit jaar is nog even zoeken naar trackdays in weekenden, volgend jaar gaan we dat anders doen :D
 
Ik zoek nog iemand die samen een met mij een inschrijving wil delen voor 10 en 11 augustus op spa. Ik kan niet op de 10e en een losse inschrijving voor de 11e is niet mogelijk. Dit jaar is nog even zoeken naar trackdays in weekenden, volgend jaar gaan we dat anders doen :D

Via DG sport (bikers day's)?
Ga ik nog niet redden,ik ga kijken wat ik op mijn werk eventueel kan regelen.
Ik stuur eventueel wel een PB als ik zou kunnen en je de dag nog niet hebt verkocht.
 
@downsider: ik heb nog niks gekocht, maar als jij de vrijdag wil dan gaan we iets regelen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan