Circuittraining

Bas111

Rookie
23 okt 2012
1
0
Hoi!
Ik wil jullie vragen om advies over het volgende. Een vriend van mij wordt volgende week dertig, en we willen hem met een paar vrienden een leuk cadeau geven. Hij heeft een paar maanden geleden zijn motorrijbewijs gehaald en hij houdt wel van uitdaging: hij doet veel aan parachutespringen en leert snel.

Is het leuk om hem een circuittraing cadeau te doen? Zijn er ook offroad cursussen en zijn die leuk?

Wat zouden jullie aanraden? Welk circuit? Welke training? Is de motorhuur bij de prijs inbegrepen? Hij kan ook naar Belgie reizen.

Alvast hartelijk dank!
 
als hij geen eigen motor heeft zou je kunnen overwegen om hem een supermotard cursus te geven van Marcel van Drunen.

leuk spelen,glijden etc en je steekt er een hoop van op waarschijnlijk :P
 
Zo te zien is jouw maatje een fan van extreme sporten! Dan zou hij zeker weten es circuitrijden moeten proberen.

Motorsportlifestyle | Circuitrijden

Ik heb in 2008 en 09 zo'n 6 circuitdagen gedaan bij deze jongens. Heel erg leuk en leerzaam. Absoluut het geld waard. Je kunt ook cursussen volgen bij deze organisatie. Helaas is hun programma voor dit jaar afgelopen dus volgend jaar weer.

Circuit Zandvoort is bij MSL over het algemeen goedkoper dan Assen.



Wat ook aanbeveling verdient is dit : http://www.raceplanet.nl/zandvoort/individueel/ultimate_experience/369

Dit heb ik dit jaar nog op 30 juni gedaan (de ultimate experience, er zijn andere programma's waar je je voor kan aanmelden) en was wederom het geld dubbel en dwars waard. Was onvoorstelbaar vet om met de Lamborghini en Aston Martin te rijden. Tikje duur dat wel.
 
Marcel van Drunen heeft dit jaar nog wat dagen open staan, is met motorhuur en je bent meer aan het rijden dan met welke andere circuitdag dan ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan