Voorkruipen bij stoplicht

?

  • ja

    Stemmen: 383 88,2%
  • nee

    Stemmen: 7 1,6%
  • ik rij geen motor

    Stemmen: 4 0,9%
  • ik hou niet van polls

    Stemmen: 10 2,3%
  • 25 kw sucks :P

    Stemmen: 30 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    434
:Z Doe eens origineel uit de hoek komen... Doe dan... Je kunt het :Z

PLEASE?????? Doe het nog 1 keer alsjeblieft....

Dan pak ik mijn fles cola en wat chips erbij, want dit word weer lachen, gieren en brullen!!!

Groetjes,

Willi

*** Zou je het in 1 topic willen houden, want anders moet ik steeds 'zappen' **

Groetjes,

Willi
 
Met Mijn 911 weet ik jou als motorkneusje wel de mond te snoeren })

Ik heb een mooie rode dus die bloedspatters kunnen de vliegen eraf likken.

B| Blijf vooral dromen motor kneusjes. En een ban ben ik niet onder de indruk
van kom met hetzelfde gemak terug je bent gewaarschuwd


he da's nou weer niet lief he,...zo hebben we je toch niet opgevoed hoor! :( hoe vaak moet ik het nog zeggen dat je niet aan de computer van Papa mag komen! ga je mond wassen met zeep anders ga je zonder toetje naar bed! en bied je excuses aan aan die lieve motormeneer anders mag je ook geen scooterspelletjes meer spelen op je playstation! en snel he!...potjandorie! B|
 
Weazle? MMWWWWWWWWWAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA Je eigen gekozen nick en je idiote postjes geven toch aan dat hoewel je veel claimt te hebben je helaas niet beschikt over enige vorm van intelligentie. Mocht het dus waar zijn dat je hebt wat je claimt te hebben dan vraag ik mij toch af of hier geen rijke papa achter staat.

En al heb je alles zelf gefixt (nogmaals, klinkt nogal onwaarschijnlijk) dan blijf je een looser.

Maar verder veel plezier met je (denkbeeldige?) doorspinnende trage rode supermega Porche! :z
 
(Afbeelding)

rood? .... 911? Deze tractor is toch echt wit of ben ik nou kleurendoof....? En een 911 is het ook niet.

Ik ben trouwens wel blij dat ons even waarschuwd voor het levensgevaarlijk en indrukwekkende feit dat je weer terug komt op ons forum!! Sorry ik durf niet niet meer verder te typen, ga denk ik effe zitten grienen in een hoekje. |(


Hij bedoelt waarschijnlijk dattie 'rood' STAAT om dit achtelijke apparaat rijdend te kunnen houden.... 8-)
 
Weazle komt van Dj Waxx Weazle af Motorkneusje muahahah

Gaan jullie nog maar even bij de bengels angels club spelen
als je volwassen bent mag je mischien wel bij de hell angels
komen :]

Maar wordt eerst eens volwassen met die kinderlijke scheinheilige
praat van je eigen...
 
Voor wie een 944 en het verschil van een 911 turbo niet kennen

1996_porsche_911_turbo-2.jpg


Jaja sommige mensen zien het vershil tussen een fiets en een driewielen niet. ;)
 
Voor wie een 944 en het verschil van een 911 turbo niet kennen

(Afbeelding)

Jaja sommige mensen zien het vershil tussen een fiets en een driewielen niet. ;)

Jaja sommige mensen zien het verschil niet tussen een RODE 911 en een WITTE 944, of was het nou een WITTE 911 en een RODE 944... :? :? :? :? :? :?

Maar gelukkig gaf JIJ het antwoord:

""Met Mijn 911 weet ik jou als motorkneusje wel de mond te snoeren
Ik heb een mooie "RODE" dus die bloedspatters kunnen de vliegen eraf likken.
Blijf vooral dromen motor kneusjes. En een ban ben ik niet onder de indruk
van kom met hetzelfde gemak terug je bent gewaarschuwd""""

Dankje wel!!!!!!!

Of heb je ook een 911 EN een 944 in het ROOD en WIT :} :} :} :}

** Pak even weer wat cola **
 
Heeeeeeeeyyyyyyy...

Fuck man!....Ik zie het nu pas....We lezen de hele tijd verkeerd...

Hij heeft het over zijn mond. Die is rood....Lees nog maar een keer goed.


een rode mond. Hoe zou dat toch komen? :+
 
Voor wie een 944 en het verschil van een 911 turbo niet kennen

(Afbeelding)

Jaja sommige mensen zien het vershil tussen een fiets en een driewielen niet. ;)


En dat is het model 993 en die was er niet in 1987.. pas vanaf 1993
Maar je mag wel blijven ik vermaak me kostelijk..... :} :}
Oh en hebben ze je ooit al verteld dat je een helm helemaal op moet zetten en niet half op je hoofd?????? zoals op je stoere foto waarop je met je scoot loopt naast een motor???? zo kan ik het ook wel winnen met optrekken, met zo'n scooter ren je uiteraard harder weg als met een zware buell.... :X :X

Ik ga me vast verbergen want hij komt terug zegt ie......
 
Ik moet helaas even boodschappen doen. '( Ik hoop dat het hier straks nog net zo grappig is. :+
 
..... zoals op je stoere foto waarop je met je scoot loopt naast een motor???? zo kan ik het ook wel winnen met optrekken, met zo'n scooter ren je uiteraard harder weg als met een zware buell.... :X :X


:} :}

Dus DAT bedoelen die gastjes als ze zeggen: "Mijn scootah loop egg hart!"

Dank je voor deze uitleg...WHAHAHAHAHAHAHAHA


Trouwens, waar kan je dit soort gasten kopen? Misschien alvast een stuk of 10 extra kopen voor het geval dat deze ermee ophoudt... ;)
 
bwhahahahahahah ik heb op andere fora ook wel eens dat soort mensen gezien :) feest...

Woon je in de buurt van Duitsland ofzo? waarom schrijf je de meest nutteloze dingen met een hoofdletter?

Oeh...wat ben ik toch weer goed voorbereid...er ligt hier gewoon een open zakje suikerpinda's naast mn beeldscherm...ik blijf nog effies :)
 
ik lach me helemaal krom, krijg er pijn in de buik van en er ligt ook al een grote plas rond m'n stoel :}

ik geef toe mensen, ik vind hem nog beter dan appie met z'n sterke verhalen.
 
En dat is het model 993 en die was er niet in 1987.. pas vanaf 1993
Maar je mag wel blijven ik vermaak me kostelijk..... :} :}
Oh en hebben ze je ooit al verteld dat je een helm helemaal op moet zetten en niet half op je hoofd?????? zoals op je stoere foto waarop je met je scoot loopt naast een motor???? zo kan ik het ook wel winnen met optrekken, met zo'n scooter ren je uiteraard harder weg als met een zware buell.... :X :X

Ik ga me vast verbergen want hij komt terug zegt ie......

Ok, dit is wel echt het toppunt!!! Hij komt dus met foto's aanzetten van zijn ROOD/WIITE/911/944 ( :? :? :? ). En wat blijkt?? Is het een WIITE 993 ???!!!

AARRGGHHH!!!!!! :} :} :}

Ik denk dat ik (ondanks het mooie weer) maar lekker op het forum blijf i.p.v. even te 'brommeren' HAHAHAHAHAHA!!!

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan Onderaan