Nou inmiddels de klauwen uit elkaar gehaald.
Rechter klauw was degene die vast zat, want de plaat van de remblokken was duidelijk verkleurd t.o.v. de linker kant. De zuigers wilden er goed uit, echter de staat van de afdichtingen (3 circuitdagen oud!) is om te huilen:
Ook de afdichtingen aan de andere kant zagen er zo uit, terwijl deze niet vastgezeten hebben.
Of dit door de hitte komt, of door verkeerde remvloeistof, of door verkeerde montage, of doordat het gewoon rotzooi is (mijn idee) weet ik niet.
In ieder geval zit er nu nieuw spul in van de Honda Dealer.
Daarnaast een groter remvloeistof reservoir, gevuld net boven minimum
Tevens heb ik alle stalen plaatjes achter en boven de blokken verwijderd.
De hoofdremcilinder (Braking) heb ik ook open gemaakt, hier was niets raars in te zien.
Het enige dat mij opviel, is dat het stofdopje wat de zuiger van de rempomp afdicht extreem krap over de remzuiger zelf pastte, dit liep erg stroef. Ik heb het gat van dit stofkapje iets ruimer gemaakt en de uitgaande stang van de zuiger gesmeerd en ook dit voelt nu veel beter aan.
Ik ga het beleven de eerst volgende ciruitdag, ik heb er alle vertrouwen in.