Voorvork scheef na valpartij

Mr. Joda

MF'er
31 dec 2003
69
0
Haarlem
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.
 
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.

Je kunt HK suspension in Uden proberen...
Hebben er iig wel verstand van.

www.HKsuspension.nl
 
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van alle bouten even lossen die de poten vasthouden, misschien een beetje helpen dan is hij waarschijnlijk zo weer recht....
 
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.

dus je meent serieus dat de motorzaak ziet dat je wiel scheef zit maar kan er niet achter komen waarom dat is ???
 
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.


Als de poten zo krom zijn dat het wiel scheef staat dan moet er ook een zwaar punt
te voelen zijn tijdens het inveren.

Ik denk dat het T-stuk/onderste kroonplaat scheef is.

;)
 
idd eerst f de spanning van alle bouten halen,Tstuk,kroonplaat enz.

misschien dat als je de spanning eraf haalt dat t dan mee valt.
 
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.
Dan bied ik je 500 euro voor het hele ding :)
 
Na een schuiver die ik heb gemaakt op het circuit, staat het voorwiel scheef in de vork. En motorzaak liet mij telefonisch weten, dat er van alles mis kon zijn.
Mijn vraag is, weet iemand een goed adres om dit na te laten kijken.
Het liefst in de buurt van Den Bosch en omstreken.

Het gaat om een R6 uit 2000.
Is dus niet meer zo heel veel waard, dus wil er niet te veel aan kwijt zijn.

Alvast bedankt.
Endurance races brengen je geen geluk zo te lezen :N

Verder weinig schade hoop ik?
 
Laatst bewerkt:
Nee, inderdaad. Dit is nu de tweede keer op rij dat ik onderuit ga.
Ze moeten bij de ZAC toch echt eens bandenwarmers gaan overwegen, al is het maar voor alleen de Endurance. De snelheidsverschillen en het feit, dat je vanaf ronde 1 al goede tijden wilt neer zetten voor het team, doet menigeen geen goed.
 
Nee, inderdaad. Dit is nu de tweede keer op rij dat ik onderuit ga.
Ze moeten bij de ZAC toch echt eens bandenwarmers gaan overwegen, al is het maar voor alleen de Endurance. De snelheidsverschillen en het feit, dat je vanaf ronde 1 al goede tijden wilt neer zetten voor het team, doet menigeen geen goed.

De andere optie kan zijn om met het kiezen van de banden er rekening mee te houden dat je niet met warmers mag werken. Er zitten grote verschillen in opwarmtijd tussen de verschillende merken/typen.
 
Nee, inderdaad. Dit is nu de tweede keer op rij dat ik onderuit ga.
Ze moeten bij de ZAC toch echt eens bandenwarmers gaan overwegen, al is het maar voor alleen de Endurance. De snelheidsverschillen en het feit, dat je vanaf ronde 1 al goede tijden wilt neer zetten voor het team, doet menigeen geen goed.

Bandenwarmers hebben weinig effect meer na een code 60... Of wilde je met de bandenwarmers om gaan rijden? :P
 
De andere optie kan zijn om met het kiezen van de banden er rekening mee te houden dat je niet met warmers mag werken. Er zitten grote verschillen in opwarmtijd tussen de verschillende merken/typen.


idd

zie zoveel mensen op banden starten die 2 rondes nodig hebben om warm te worden. Ook hebben tig mensen een licentie waarvan ik denk dat die ingenomen moeten worden. Rijden ze circuit maar hebbe geen id hoe je banden moet opwarmen op de baan. :? |( Lekker rustig touren enzo.
Leer eerst es een x hoe je dat allemaal moet doen en kom dan terug. :Y
Meteen met code 60 gas dr op kan....maar pas dan ff op in de bochten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan