Voutje bedankt..................

Maar ik heb maar 100 pk.....
BT020 kan dat toch ook wel aan?

natuurlijk wel.
zolang hij maar enigszins warm is, bij echt bruut op het gas gaan zal elke band wel een beetje beginnen glijden veronderstel ik, daar helpt ook een BT-10 niet aan...

it's all in the mind.
 
Op vrijdag 31 mei 2002 14:00 schreef
...echter het grootste nadeel...
de band heeft bij hard uitacceleren de neiging om naar buiten te stappen...dit voel je ook...en naar mijn mening is dat als je plat ligt de band niet hard kan belasten met vermogen...

de bt010 is hier VEEL beter in...die kan je gewoon hard belasten zonder daar een vreemd gevoel bij te krijgen in de achterkant van de motor.

de valpartij van saint...is een duidelijk geval van te hard uitacceleren en te weinig grip van de band. (met een zachtere compound rubber was dit denk ik niet zo snel gebeurt.)


Maar zo'n SV650S(?) waar hij op reed heeft toch maar 70 pk? Voor >=1000cc machines kan me daar wel iets bij voorstellen.

[oeps wijziging: zie net dat er TL1000S op z'n kuip staat, dat verandert de zaak]
 
Laatst bewerkt:
Zwaar kut natuurlijk dat je op je plaat gegaan bent, maar wel een lekker gevoel dat je goed verzekerd bent... :)
 
Op vrijdag 31 mei 2002 13:13 schreef Fastnappie het volgende:
ja klote...

verkeerde banden he? te hard op het gas...en daar gaat je achterband....was je met een bt010 of rennsport noooit overkomen... :)

hopen dat het met jou maar goed gaat want dat is belangrijk....fiets komt wel weeer goed...

ik heb weer een hoop gemist zie ik...

mochten jullie op het hele circuit inhalen?

Sorry hoor Nappie, maar DAT is BS.!
Als je hard en plat genoeg gaat ÉN vol op het gas gaat een BT 010 en ÓÓK een Rennsport een het glijden hoor! :P
Bt's eerder en beter controleerbaar als de Rennsport (of de Sc's!) maar gaan doen ze hoor!
Kwestie van gasgeven hè!


8-)
 
tuurlijk...elke band gaat bij ongecontroleerd volgas pompen glijden....

maar er zit toch wel een vet verschil in moment dat dat gebeurd...

een 020 kan je helemaal geen gekke dingen doen...een 010 en rennsport/sc zijn een stuk vergevingsgezinder...ik kan het weten...ik heb nu met alle 3 de banden gereden...

Sorry hoor Nappie, maar DAT is BS.!
Als je hard en plat genoeg gaat ÉN vol op het gas gaat een BT 010 en ÓÓK een Rennsport een het glijden hoor! :P
Bt's eerder en beter controleerbaar als de Rennsport (of de Sc's!) maar gaan doen ze hoor!
Kwestie van gasgeven hè!


8-)
 
tuurlijk...elke band gaat bij ongecontroleerd volgas pompen glijden....

maar er zit toch wel een vet verschil in moment dat dat gebeurd...

een 020 kan je helemaal geen gekke dingen doen...een 010 en rennsport/sc zijn een stuk vergevingsgezinder...ik kan het weten...ik heb nu met alle 3 de banden gereden...

Ik heb het niet over ongecontroleerd pompen, GAS geven en hellingshoek!
:P
Vraag maar aan JohnV !!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het niet over ongecontroleerd pompen, GAS geven en hellingshoek!
:P
Vraag maar aan JohnV !!

Oke, ik rij met de 020 achter maar ik heb niet plompverloren aan het gas gezwengeld... maar wel iets te hard.... :( Ging gewoon net mis, had de bocht al kweet niet hoe vaak genomen met naar mijn idee de zelfde snelheid. Ach.. Poep voltrekt zich.
En ik heb op een blauwe plek op mijn reet eignelijk geen verwondingen ofzo. :)
 
BT010 is :}

Gister niet heel zuinig gereden ofzo en heeft me geen moment in de steek gelaten. :)
 
En iedereen stond zo ongeveer in de 'pitstraat' toen Marcel gecrashed was en daar met ze beschadigde fiets stond, behalve Mariska, die reed mooi door. :P
 
Saint ..

je had zo,n goed begin deze week ...

je weet wel ... :] 3 leuke dingen en nu ga je echt op je bek
daar gaat je heilige imago ...
 
En iedereen stond zo ongeveer in de 'pitstraat' toen Marcel gecrashed was en daar met ze beschadigde fiets stond, behalve Mariska, die reed mooi door. :P

Ja ik kwam de "pitstraat" dolblij inrijden omdat ik mijn stepje aan de grond had gereden. Trok Alex (broertje van Marcel) aan zijn jas en riep dat ik mijn stepje had geraakt... Maar hij luisterde niet en ik trok hem nog harder aan zijn jas... toen zei hij dus wat er gebeurt was, stond 2 meter achter Marcel maar kon het niet zien omdat iedereen erom heen stond... Enne Maris genoot gewoon ff van de lege baan, die bleef gelijk gaan :]
 
DAMN, weer 1 |( Goed te horen dat er verder met jou niks is :} Maar waarom gaan er zoveel MF-ers liggen met de motor :? Het is nogal altijd platic boven en rubber onder :] Mag van mij wel es stoppen al die ongevalletjes :(
 
Ja ik kwam de "pitstraat" dolblij inrijden omdat ik mijn stepje aan de grond had gereden. Trok Alex (broertje van Marcel) aan zijn jas en riep dat ik mijn stepje had geraakt... Maar hij luisterde niet en ik trok hem nog harder aan zijn jas... toen zei hij dus wat er gebeurt was, stond 2 meter achter Marcel maar kon het niet zien omdat iedereen erom heen stond... Enne Maris genoot gewoon ff van de lege baan, die bleef gelijk gaan :]

Dat was idd wel mooi, iedereen stond binnen mijn bike te bewonderen en MarisKaWa maar lekker door rijden. Achteraf vond ze de baan wel lekker leeg. Sja, dat moet je gewoon voor je meisje over hebben. Kan ze lekker rijden ;) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan