Ik begrijp u niet helemaal. Er komt lucht uit de pomp, maar de drukmeter blijft op 0,0 bar staan als deze verbonden is met mijn band. Zoals beschreven zie ik wel dat die 0,0 bar omhoog gaat als ik pomp, maar dit is steeds verschillend. Op deze manier kan ik niet nagaan hoeveel bar er al in mijn band zit.En met je vinger op het gaatje van de pomp? waar normaal het ventiel in zou moeten???
Dit heb ik nog niet gecontroleerd. Ik dacht dat het puur een kwestie was van pomp erop en pompen. Ik draai het slangetje die ik bij de pomp kreeg wel vast aan het profiel, dan hoor ik kort lucht ontsnappen uit de band, maar zodra de slang goed vastgedraaid zit aan het ventiel ontsnapt er geen lucht meer.Heb je het ventiel aan de velg een stukje open gehad? Misschien plakt die iets en is er niet genoeg druk verschil om deze los te duwen dmv je pomp.
Ik voelde me al helemaal dom, omdat het niet lukte, maar nu nog meer door uw comment. Op welke manier kan ik dit testen? Zoals eerder gezegd pompt die zonder gemak, het zit het puur dat de drukmeter op 0,0 bar blijft staan.Ziet er fancy uit. Niet toevallig een modelletje dat ook vacuum kan pompen?
Ik weet vrijwel zeker dat het goed op het profiel geduwd zit. De slang moet namelijk aangedraaid worden met schroefdraad op het profiel.Ik zeg niet dat hij dat kan en of hij verkeerd stond, het idee was dat jij dat even controleerde
Maar klinkt achteraf gezien niet zo heel logisch. Wellicht is het ding gewoon kapot. Of heb je hem niet goed genoeg op het ventiel geduwd...
Ik zie dat zij het vrijwel allemaal bevestigen zonder verlengstuk. Als ik dit doe en ik wil mijn kopstuk op het ventiel plaatsen ik ik trek de hendel omhoog om het kopstok vast te haken aan hethier een youtube filmpje, hoe het werkt...
en ??? zie je iets, wat je anders deed.. (klik je hem wel vast op je ventiel!!!)
Ik geef het op dames en heren. Ook helaas met jullie hulp is het mij niet gelukt om het op te lossen. Ik ga woensdag langs bij de bmw dealer en laat me daar voor lul zetten door te vragen wat ik nu precies fout doe.
Alsnog bedankt voor al jullie tips!!
Het deel wat op je V E N T I E L (profiel zit aan de andere kant van de velg) wordt geduwd opent blijkbaar je ventiel niet.
Lossen drukmeter kopen.
Ik ben benieuwd wanneer je je waagt aan echte grote, ingewikkelde reparaties als ketting smeren en uitlaat oppoetsen.
Ongelooflijk wat een afzeikantwoorden je hebt gekregen op een toch serieuze vraag.
E.e.a zegt in ieder geval veel over deze antwoordgevers.
Stel geen vragen op dit forum, op enkele goeden daar gelaten komt er toch alleen maar onzin uit......
Sorry, mijn fout.... Door het vele reageren maakte ik een woordfout. Fijn dat er zo positief op gereageerd wordt. Bedankt voor je reactie....Het deel wat op je V E N T I E L (profiel zit aan de andere kant van de velg) wordt geduwd opent blijkbaar je ventiel niet.
Lossen drukmeter kopen.
Ik ben benieuwd wanneer je je waagt aan echte grote, ingewikkelde reparaties als ketting smeren en uitlaat oppoetsen.
Klote he, zo'n absoluut geheugenFijn dat je topicstarter probeerd te helpen.
Alleen jammer dat je er zo'n opmerking onder plaatst, doet me een beetje denken aan deze uitspraak:
Maar het is geen absoluut gegeven - het gaat ook wel eens mis.Klote he, zo'n absoluut geheugen
Maar het is geen absoluut gegeven - het gaat ook wel eens mis.
ik onthou wel alles maar begrijp niet alles
Net terug van de BMW dealer. Bleek dat de slang van de pomp niet goed op mijn band gezet kon worden, om zo dus de druk te meten. Nieuw slangetje gekregen en direct kwam er op de drukmeter te staan hoeveel bar er in mijn band zat. Ben blij dat ik even langsgegaan ben.Ik denk (1) niet dat je voor lul staat, en (2) dat effe naar de dealer rijden wel de beste optie is.
Succes, en laat gewoon efkens weten hoe het afgelopen is. Dat wordt hier erg op prijs gesteld.
PS. Als de dealer het niet weet, dan staat hij natuurlijk wel voor lul.
Kijk ... da's mooi om te horen.Net terug van de BMW dealer. Bleek dat de slang van de pomp niet goed op mijn band gezet kon worden, om zo dus de druk te meten. Nieuw slangetje gekregen en direct kwam er op de drukmeter te staan hoeveel bar er in mijn band zat. Ben blij dat ik even langsgegaan ben.