BMWTouring
MF'er
Zie veel threads...maar stel de vraag toch nog maar een keer. Dit aangezien ik uit de andere threads voor mijzelf geen antwoord kan halen.
Ik wil de motor geheel demonteren. (Suzuki TL1000). Dus alles eraf en eruit. Nu is de schuur (nog niet) zo ruim dat ik er een motorheftafel in kwijt kan zonder dat je "propperig" wordt.
Maar is een motorheftafel wel noodzakelijk??? Op het circuit moet ik ook "gewoon" sleutelen.
Paddockstands zijn leuk, maar dan kan ik de voorvork er niet uithalen....
En een "Minilift voor motoren" moet ik deze niet borgen met spanbanden? Dit om het omvallen uit te sluiten. Deze laatste lijkt mij wel de meest nuttige op dit moment. Kan ook mee naar het circuit. En ik dacht het motorblok verwijderen als al het andere eraf is. Laten zakken en voila.
Wat denken jullie?
Ik wil de motor geheel demonteren. (Suzuki TL1000). Dus alles eraf en eruit. Nu is de schuur (nog niet) zo ruim dat ik er een motorheftafel in kwijt kan zonder dat je "propperig" wordt.
Maar is een motorheftafel wel noodzakelijk??? Op het circuit moet ik ook "gewoon" sleutelen.
Paddockstands zijn leuk, maar dan kan ik de voorvork er niet uithalen....
En een "Minilift voor motoren" moet ik deze niet borgen met spanbanden? Dit om het omvallen uit te sluiten. Deze laatste lijkt mij wel de meest nuttige op dit moment. Kan ook mee naar het circuit. En ik dacht het motorblok verwijderen als al het andere eraf is. Laten zakken en voila.
Wat denken jullie?