vraag van een nieuweling

Hallo,

Nou mensen, ik kan niets anders zeggen dan weer eens hartelijk dank. Super dat support van jullie. Ik snuffel al wat langer op dit forum. Hoewel ik nog maar weinig kennis heb van motoren is het me wel al snel duidelijk geworden dat motorrijders elkaar graag helpen. Zodra ik een leuke machine op het oog heb (lijkt me wel zwaar, hihihihi) dan zal ik zeker proberen iemand te strikken om met me mee te gaan. Het lijkt me echt wel raadzaam om dat te doen.. Zeker voor zo'n nieuweling als ik................ Uiteraard heb ik wel al verschilende gezien.. En wat je ziet is meestal één bonk gepoetst en blinkend geweld op wielen. Maar optisch zegt niet altijd wat over de staat van zo'n motor. Ik zei het al in het begin van deze topic, zó jong ben ik niet meer maar behoor nog lang niet tot het oude ijzer. Hoewel ik ze best mooi vindt om te zien, al die flitsende motoren met hun gigantische PK en koppel, ben ik dus een rustig type. Vandaar dat me de Honda deauville ook zo aanspreekt. Lekker rustig tuffen en genieten.. Super lijkt me dat!!. Daarbij is het model ook nog iets dat me zéér aanspreekt. Maar ik denk dat dit echt wel een persoonlijke mening is. Soms lees ik wel eens dat een deauville gezien word als een domme eend. Ach ja, ik vind hem gewoon mooi. En dat is de hoofdzaak. Dus voor mij geen scheurijzer.... Ik neem de suggesties van jullie ter harte en hoop hiermee dan ook een goede en weloverwogen keus te maken indien zich een leuke machine zal aandienen. Hopelijk versterkt door iemand die kundig is... Hoe het ook gaat lopen, zeker zal ik het hier ook melden als ik trotse bezitter ben... Het minste wat ik kan doen voor al die goede tips van jullie..

Groet,

MK

Groet,

MK
 
Terug
Bovenaan Onderaan