Vraagje aan de Bakstenen onder ons.

Het valt mij op dat menig motoragent hier in Gooi- en Vechtstreek tegenwoordig op een Pan van Honda rondrijd.. en dus niet meer op de BMW's zoals jarenlang..


Nu ben ik zelf enorme Honda-freak en moet zeggen, die nieuwe fietsjes van de Juten hier zien er gelikt uit hoor :]


Is het daarom dat ze zo'n kapsones hebben?
Ze groeten nooit meer terug.

:X
 
Vakmanschap???
Als je net als die ei..ls zo veel op de motor zit, dan moeten ze zich zelf schamen als ze niet een beetje konden rijden.
En als ze je niet bij kunnen houden, dan lullen ze dat de omgeving in gevaar kwam.. Zeg dan gewoon dat je broek vol zit, jankers....

Zo dat lucht op... Pffffhoooeee.

Heb zelf wel eens op een BMW achter zo een knaapje op een scootah aangezeten in Almere-haven, vrij krap allemaal, maar het joch kon mij toch niet losrijden. Totdat hij als een idioot het winkelcentrum aldaar opschoot, toen heb ik maar afgehaakt.

Natuurlijk mag jij dan zeggen dat ik een janker ben, en dat mijn broek vol zit, maar als jij dus wél achter zoiemand aangaat,(en gezien hetgeen je hierboven over iemand die opgeeft zegt neem ik aan dat je dat zal doen) die al heeft laten zien bereid te zijn behoorlijk wat risico's te nemen om niet gepakt te worden, met je zware BMW echter zo een opgefokt knaapje aan, tussen nietsvermoedend winkelend publiek door, (moeders met kinderwagens, dat soort publiek) met snelheden, oplopend tot 80 kilometer per uur.... Tja, ik kan dan niet zeggen dat je een jankert bent met de broek vol. Maar mag ik dan wél zeggen dat je kop dan aardig leeg is?

Zo, dat lucht op...Pffffhoooeee!


[/quote]
:} voor dees motorjut!
Het is idd aan de hersenloosheid van de scootahrijders te wijten dat ze als ware debielen rondscheuren op die (overigens best wel geinige) apparaten.

Oh ja, ik heb net zo'n hekel aan prenten als iedereen hier, maar heb toch wel ontzag voor de potentiële schrijvers(sters) daarvan, als ik zie dat zij op hun motor rijden als ik er allang de brui aan heb gegeven.
 
Maareh Baksteen, het wordt wel tijd dat je een sm aanschaft. Kan je met de gestoorde sm-piloten hier meespelen :P ;)


Lijkt me leuk. Waar kan ik in schrijven?? *D

Van een slagschip op een sm? Dan zal je nog moeite hebben het voorwieltje op de grond te houden. Dat probeerde ik soms ook als excuus.
 
Staat leuk fotootje op blikopdeweg.nl ergens bij humor geloof ik, politie agend ging plat met zijn motor midden in op een gemaaid grasveldje.
dus iedereen er heen lopen om m overeind te helpen rijd i boos weer weg zonder een woord te zeggen of te zeggen waarom hij er heen reed.
zal wel eve zoeken.
 
ander vraagje aan de motoragenten:

wat ik me al lang afvraag en nog steeds eigenlijk is of de motoren gewoon standaard zijn of dat ze opgevoerd zijn?
 
:} voor dees motorjut!
Het is idd aan de hersenloosheid van de scootahrijders te wijten dat ze als ware debielen rondscheuren op die (overigens best wel geinige) apparaten.

Oh ja, ik heb net zo'n hekel aan prenten als iedereen hier, maar heb toch wel ontzag voor de potentiële schrijvers(sters) daarvan, als ik zie dat zij op hun motor rijden als ik er allang de brui aan heb gegeven.
[/quote]


:} ontvangen en in dank aanvaard.
 
Zien jullie ook wel eens die undercover wout rijden op een donkerblauwe Pan Europe? Heeft zo'n heel opvallende antenne achterop ;)

edit: Twenteroute, wel makkelijk om er even bij te zeggen :9
 
En sommigen maar beweren dat ABS alleen maar is voor mensen die geen motor kunnen rijden.
:X :X :X
Da's van die bullshit die gespuid wordt door mensen die ooit een coureur hebben horen zeggen dat er geen ABS op zijn motor zit omdat je sneller remt zonder (klopt), en menen dat die opmerkingen dan ook van toepassing zijn op de openbare weg (klopt niet).
 
Oi Bakkie..... waarom nou weer afgeven op Amsterdam?
Stelletje &*%$@!!! boeren..... :+ :+ :+

Overigens: Amsterdam gebruikt inderdaad 2 types motoren. Voor de ringweg/snelweg de zwaardere fietsen (lijkt me logisch, omdat die sneller en stabieler zijn) en voor de stad Transalps. Voor gewone surveillance gebruiken we ook scootahs.

Jan...je vergeet de Bijlmermotorfietsjes :X

In Amsterdam Zuidoost rijden we niet op Transalps maar op Suzuki DR400´s. Dit in verband met de maaivelden, vele trappetjes en verhoogde metrostations.

Deze dus:

full
 
Kun je nagaan, wist niet eens dat jullie die hadden?

Nou ja, wordt met een beetje pech binnenkort ook mijn district, geloof ik.......


Bakkie, je hebt wel een beetje gelijk hoor. Amsterdam moet altijd weer nét ff anders zijn..... Worden we zelf ook wel eens niet goed van, ik wel tenminste.
 
Jan...je vergeet de Bijlmermotorfietsjes :X

In Amsterdam Zuidoost rijden we niet op Transalps maar op Suzuki DR400´s. Dit in verband met de maaivelden, vele trappetjes en verhoogde metrostations.

Deze dus:

(Afbeelding)
ken er zo een met Yoshi uitlaat die zijn ook leuk :9

(hou freaks maar in de gaten ;) )
 
Staat leuk fotootje op blikopdeweg.nl ergens bij humor geloof ik, politie agend ging plat met zijn motor midden in op een gemaaid grasveldje.
dus iedereen er heen lopen om m overeind te helpen rijd i boos weer weg zonder een woord te zeggen of te zeggen waarom hij er heen reed.
zal wel eve zoeken.

Staan sowieso erg leuke foto's
Om ontopic te blijven, hier de pagina over dienders: klikkie naar blikopdeweg
 
ander vraagje aan de motoragenten:

wat ik me al lang afvraag en nog steeds eigenlijk is of de motoren gewoon standaard zijn of dat ze opgevoerd zijn?
Standaard, en ze zijn en blijven lekker "losgereden" :P

Standaard is dat spul allemaal al zo snel...nog sneller is echt niet nodig.
Kijk, normaal gesproken worden motoren al helemaal niet voluit gebruikt, de meeste paardjes blijven bijna hun hele leven op stal :Z , dat wil bij ons nog wel eens anders zijn O-) en dan blijkt 't echt ruim genoeg te zijn :P ;)
 
Hoe hard gaat zon'n bmw eigelijk, met alle gear er op bedoel ik?

En hoeveel km's lopen ze voordat ze de deur uit gaan?
 
Kijk, normaal gesproken worden motoren al helemaal niet voluit gebruikt, de meeste paardjes blijven bijna hun hele leven op stal :Z , dat wil bij ons nog wel eens anders zijn O-) en dan blijkt 't echt ruim genoeg te zijn :P ;)

En dat betwijfel ik *D
 
Hoe hard gaat zon'n bmw eigelijk, met alle gear er op bedoel ik?

En hoeveel km's lopen ze voordat ze de deur uit gaan?
Eeuuh..de K1100 die ik rij gaat nog een stukje over de goeie 200, zeg maar }) O-)

Als ze eraan toe zijn..?? Heb wel eens gehoord van richtlijn 5 jaar of 100.000km, maar niets veranderlijker als politiebeleid ;) De BMW die ik nu rij heeft er 105.000 opstaan en staat idd op de nominatie vervangen te worden. Hij word over het algemeen goed behandeld en rijdt nog prima !!


En dat betwijfel ik *D
Dat mag *D
 
Kun je nagaan, wist niet eens dat jullie die hadden?

Nou ja, wordt met een beetje pech binnenkort ook mijn district, geloof ik.......

Gezellig toch :+

Wat krijgt Jan van Sint....de Bijlmer erbij!

Alsjeblieft :z
 
mocht je ooit in Durham (UK) komen
kijk dan maar uit
daar hebben ze namelijk leuke patrouilemotors
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Wow, nog niet gezien daar. Maar ik kan me voorstellen dat ze dat daar wel nodig hebben. De rijstijl is daar wel wat anders dan hier... eveneens het aantal verkeersdoden B|
Overigens ben ik van mening dat de rijstijl die je daar op de openbare weg ziet, de talenten kweekt die je in de Superbike klasse weer terug ziet. Ouderwets knokken op de vierkante meter om een plaats. Niet mijn stijl, wel petje af :}
 
Even een zijsprongetje.
Ik vraag me af (wegens dichte mist vandaag is de vraag gerezen) wanneer motoragenten het voor gezien (moeten) houden?
Is niet-gaan-rijden dan een vrije keuze van hen, of een soort dienstorder?
 
Even een zijsprongetje.
Ik vraag me af (wegens dichte mist vandaag is de vraag gerezen) wanneer motoragenten het voor gezien (moeten) houden?
Is niet-gaan-rijden dan een vrije keuze van hen, of een soort dienstorder?
Als gezond verstand zegt dat je beter op vier wielen naar buiten kan.
Dienstorders die anders zeggen, zijn er om genegeerd te worden.

Binnen paar maandjes twee FJR's bij ons. :9~ :9~ Moet binnen paar maandjes al eens meer de straat op. Gelukkig toeval, zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan