dus eigenlijk zit dat ding er dan voor niks... het enige wat je ermee doet is je zuiger bovenin zetten.
De volgende modellen na 1991 hebben een automatisch decompressie hendel, dwz dat je startmotor niet door de compressie heen gaat starten.
Knappe startmotor moet dat zijn als ie het zonder doet.. Want als ik met m'n 95 kilootjes op die kickstarter gaat staan, krijg ik hem nieteens vanzelf naar beneden. En die startmotor moet dat wel gaan doen ???
Ik heb het kleppendesksel eraf gehaald, en het enige wat die decompressie doet, is 1 van de 2 uitlaatkleppen optillen via de nokkenas. en niet de hele tijd... dus hij heeft wel een compressiemoment, alleen niet met de volledige vulling (als je begrijp) want halverwege je compressieslag gaat die uitlaatpoort ffies open en dicht.... is minder vulling voor de compressie dus minder zwaar.
Ik zou gewoon bijna blij zijn als iemand ff zegt dat m'n klepseats lek zijn of m'n kleppen gepolijst moesten worden
Dit is gewoon echt balen, want als dat ding uitvalt voor het stoplicht(stel), moet ik hem eerst aan de kant duwen. Zorgen dat ik me aan de rechter kant vast kan houden om dan enorm te gaan zweten van het kickstarten
Maarrrr als ie rijdt, dan is ie wel weer leuk