vraagje over honda nx650

MaGiC-WaLKeR

Rookie
22 okt 2006
26
0
Buchten
ik ga vanavond mijn nx650 ophalen (: ik post binnekort wel wat pics maar ik had even een vraagje, wat kan je eigenlijk het beste tanken met een nx? de verkoper zei dat hij altijd met gelood tankte. maar in de manual van de nx wat ik heb gedownload stond net dat je dat beter niet kunt doen. dus wat is nu beter? en wat kan ik het beste doen? ik kan denkik geen andere benzine er zo bij gooien ofwel?
 
Gelood, waar koop je dat dan?
Gewoon 95 in mikken tenzij er een of ander opgevoerd blok in ligt.
 
hij vertelde me dit, ik weet het niet. maar het kan dus geen kwaad al zou er gelood
inzitten dat ik er 95 bijgooi? bedankt (:

Gelood kun je niet meer tanken. Al uh tig jaar niet meer. Hij kan hooguit een loodvervanger toevoeging bedoelen of ron98, maar beide heeft een normale domi volgens mij niet nodig.
 
Loopt gewoon op 95 hoor. En dat is al duur zat... € 1.38 gister...
Begint weer op zomer 2006 te lijken qua prijzen, het gaat al de goede kant op.
 
hij vertelde me dit, ik weet het niet. maar het kan dus geen kwaad al zou er gelood
inzitten dat ik er 95 bijgooi? bedankt (:
Nee dat kan geen kwaad..euro 95.. Vpower.. Super98..loodvervangers.. onderling mengbaar. ;)
 
Laatst bewerkt:
Euro95 bevat zelfs minder troep, waardoor vooral oudere motoren hier beter tegen kunnen.
De super98 bevat een loodvervanger die op pakkingen nog aggresiever is namelijk.
Niet alles is vooruitgang. |( (wel voor het milieu.. ;) )
 
Laatst bewerkt:
knallen met een nx650? :Z

het enige wat er bij mijn nx 650 knalt is af en toe de uitlaat :+

maar euuh 95 is ok hoor :o
 
knallen met een nx650? :Z

het enige wat er bij mijn nx 650 knalt is af en toe de uitlaat :+

maar euuh 95 is ok hoor :o

haha, ik vind em toch wel lekker ''knallen'' hoor

heeft iemand misschien een link naar een werkplaatshandboek van een nx650? mijne is uit 91
 
Terug
Bovenaan Onderaan