Vraagje voor alle YZFRretjes.....

Tuurlijk, wat denk jij dan ?
Ik heb alleen gelezen dat we klootzakken zijn. Dat wist ik niet.

dat gevalletje van die klootzakken hebben we allang uit de wereld geholpen toch????
De R-mannen hebben zich al van hun enige goede kant laten zien gisteren. *D
 
een hondje blitze?
Ja en ze heet... Blitzer

Blitzer 07-03-04.JPG


vizier.JPG
 
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Zo ging het er aan toe toe catjes and aces er bij wilden komen. Dus pas maar op stoere catters and acers :+

Nee ik heb er van gehoord dat dit item ter sprake was en er was besloten dat dit voor de R1 R6 R7 was en daar ben ik ook lid van. Ben alleen nog nooit mee geweest naar een activiteit wegens teveel werk. en nou wou ik mee naar zandvoord maar nu ligt de brommer in de poeier door een k@#%$#$#@$^t bouwvakker die plotseling volgas achter uit kwam en een nieuw geplaatste verkeersdrempel (lees R1) tegen kwam. Dus ik eigenlijk nog niemand van de club

oeps jammer van je motor.
gewoon vaak online komen om te kletsen dan komt de rest vanzelf.
ik ben ook nog nooit meegeweest naar een evenement, en 15 mei moet ik werken GRRRRRRR. jammer maar 't is niet anders.
De eerst volgende keer wil ik wel graag mee. Over zandvoort ben ik nog niet uit.
 
euhm wat staat hier?
- slip-ons?
- bank en een pc met andere map?

ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld.
ben niet echt technisch op de hoogte hoor.
what do you mean?

Slip-ons zijn alleen de dempers (met eventueel linkpipe) dus niet een volledig systeem incl. uitlaatbochten.

Met bank bedoel ik een dynojet bank oftewel een vermogensbank. hiermee zetten ze je R1 op de bank voor het uitlezen van je vermogen en koppel. Aan de hand van die gegevens kan men zien hoe de fiets is afgesteld.

Een PC is een power commander welke de standaard cpu van je R1 "voor de gek houdt" en je je motor optimaal kan laten afstellen (map) (in combinatie met wat runs op de dynojet bank)

Duidelijk? Nu nog antwoord op mijn vraag. :+

edit: ik zie hem al staan.

Als je het niet weet, dan gewoon komen :]
 
Slip-ons zijn alleen de dempers (met eventueel linkpipe) dus niet een volledig systeem incl. uitlaatbochten.

Met bank bedoel ik een dynojet bank oftewel een vermogensbank. hiermee zetten ze je R1 op de bank voor het uitlezen van je vermogen en koppel. Aan de hand van die gegevens kan men zien hoe de fiets is afgesteld.

Een PC is een power commander welke de standaard cpu van je R1 "voor de gek houdt" en je je motor optimaal kan laten afstellen (map) (in combinatie met wat runs op de dynojet bank)

Duidelijk? Nu nog antwoord op mijn vraag. :+

edit: ik zie hem al staan.

Als je het niet weet, dan gewoon komen :]

ik zou het antwoord echt niet weten. sorry
doe maar dan. :]
 
hihi
de R-kerels zijn toch ook wel schattig nu?

ik smelt bijna weg hier van die lieve diertjes.
mijn hondje is van het zomer dood gegaan..... '(
Heb ook drie dogjes verloren in 1,5 jaar tijd waarvan ik er een heb moeten laten inslapen een had ik een paar uur uit het asiel en was weggelopen en de volgende dag dood gevonden en de andere heeft een hartstilstand gekregen dus sterkte
 
Hee R1obert....
is dit je zoontje ofzo??
wat een stoere foto.
gaaf als je hem dit nu al leert.
zou ik ook doen als ik zo'n stoer zoontje had.
*D
Is inderdaad mijn zoon maar het is gewoon een trapfiets. Ding is al 20 jar oud maar zit een kuip omheen en die heb ik helemaal in de R1 kleuren gespoten. kik zo me teen of ik meer foto's kan plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan