Vraagje voor alle YZFRretjes.....

Is inderdaad mijn zoon maar het is gewoon een trapfiets. Ding is al 20 jar oud maar zit een kuip omheen en die heb ik helemaal in de R1 kleuren gespoten. kik zo me teen of ik meer foto's kan plaatsen.

ja doe maar, vind ik wel leuk hoor.
jong geleerd is oud gedaan.
 
Heb ook drie dogjes verloren in 1,5 jaar tijd waarvan ik er een heb moeten laten inslapen een had ik een paar uur uit het asiel en was weggelopen en de volgende dag dood gevonden en de andere heeft een hartstilstand gekregen dus sterkte

tnx
het is alweer bijna een jaar geleden.
ik wil graag een nieuw puppie nu, maar daar zijn de meningen hier over verdeeld.
en ik krijg mijn zin niet '(
 
hier nog wat foto's. Duurt even wat heb nog digi. Dus eerst filmen met de pc digitaliseren en dan....................

full
 
Het is wel grappig als je het onderwerp van het topic vergelijkt met alle huisdieren die ik voorbij zie komen... ;)
 
Heb ff gekeken op dat YZFR forum, is dat inderdaad zo'n klein cluppie (121 gebruikers) of snapt deze goedmoedige (altijd afstappend voor oude dametjes) R1 rijder het verkeerd?
 
Heb ff gekeken op dat YZFR forum, is dat inderdaad zo'n klein cluppie (121 gebruikers) of snapt deze goedmoedige (altijd afstappend voor oude dametjes) R1 rijder het verkeerd?

ja maar dat maakt toch niet uit of het een klein cluppie is?
meld je daarom aan, dan wordt het wat groter....
wat denk je waarom ik reclame zit te maken.
Er rijden nog veel meer RRRetjes rond die niet lid zijn.
Lijkt het je niet gaaf om te touren met alleen maar RRRR-en????
Lidmaatschap kost geloof ik maar 15 euro per jaar ofzo.
2e pinksterdag is er een tourtocht door duitsland.
 
Heb ff gekeken op dat YZFR forum, is dat inderdaad zo'n klein cluppie (121 gebruikers) of snapt deze goedmoedige (altijd afstappend voor oude dametjes) R1 rijder het verkeerd?


Klein cluppie, maar grote daden, de lustrum dag was supeRR, munk je heb wat gemist...
 
Klein cluppie, maar grote daden, de lustrum dag was supeRR, munk je heb wat gemist...

ja ik lees het op de yzfr club.
heb zeker wat gemist.
en dan te bedenken dat er op het werk bijna niks te doen was.
had ik beter..... maar ja dat is achteraf.
ik hoop dat ik volgende keer wel mee kan.
 
Eeen beetje motor wordt niet voorzien van een MF sticker, heb je dat ding al goed bekeken, die plak je voor je verdiet toch niet op.

:? Alsof een kentekenplaat zo mooi op je motor staat :? die wordt alleen maar symetrischer door die sticker en symetrie wordt door het menselijke oog als mooier beschouwd.... dus als je je zo druk maakt om de pose-ability van je motor moet je er misschien ff snel 1 bestellen ;)
 
:? Alsof een kentekenplaat zo mooi op je motor staat :? die wordt alleen maar symetrischer door die sticker en symetrie wordt door het menselijke oog als mooier beschouwd.... dus als je je zo druk maakt om de pose-ability van je motor moet je er misschien ff snel 1 bestellen ;)

Het menselijk oog wordt bij het aanschouwen van een R1 zodanig gestreeld dat de blinden theoretisch weer zullen zien en een kentekenplaat het netvlies niet kunnen beinvloeden, mits deze NIET is voorzien van een mf sticker, welke dit moment zal kunnen verpesten, en nee ik maak me niet druk het is een algemene tip, zekers voor de vormgevers van de sticker...
 
Het menselijk oog wordt bij het aanschouwen van een R1 zodanig gestreeld dat de blinden theoretisch weer zullen zien en een kentekenplaat het netvlies niet kunnen beinvloeden, mits deze NIET is voorzien van een mf sticker, welke dit moment zal kunnen verpesten, en nee ik maak me niet druk het is een algemene tip, zekers voor de vormgevers van de sticker...

[me]Thunderer gaat maar weer naar een topic met een wat lager poser gehalte... O-)
[/me]


doei ;)

Edit: oh god een feyenoorder :X :P :+ dat verklaart het al een beetje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan