Vraagje voor de Belgen onder ons

Maar soms ook via Moortsele-Bottelare-Merelbeke Centrum en dan verder de Hundelgemse Steenweg volgen.
Dus als je meer in detail treedt, weet ik het wel zijn.
Op de hundelgemsesteenweg, hebt ge nen selfmade. Als ge van Merelbeke centrum komt, passeert ge op een moment de ERM. Wel de volgende straat rechts (aan de kapster) is de straat waar wij de zijstraat van zijn.
En gij woont waar?
 
Op de hundelgemsesteenweg, hebt ge nen selfmade. Als ge van Merelbeke centrum komt, passeert ge op een moment de ERM. Wel de volgende straat rechts (aan de kapster) is de straat waar wij de zijstraat van zijn.
En gij woont waar?

ERM ???


Balegem, deelgemeente van Oosterzele.

Via binnenbaan Merelbeke -> Bottelare -> Moortsele -> Scheldewindeke -> Balegem

Via E40 afrit Wetteren, dan richting Geraardsbergen, voorbij de 2e lichten 1e straat rechts -> Balegem.
 
Van plan een SM te kopen jong?
Goed gedacht :)

niet direkt, maar wil er wel eens mee rijden.

is ook een geldkwestie (2 motoren gekocht op 1 jaar tijd,laatste nieuw en ben wel van plan om er nog een tijdje mee te rijden) maar moest ik nu op een koopje vallen ...
en ik zie een SM eerlijk gezegd wel niet zitten als enig vervoermiddel.
 
ik ben van Destelbergen tegen Gent

en B2, als je eens samen dat traject wil gaan afleggen stuur me dan eens een mailtje.

hier nog enkele leuke bochtjes,
Een klein toertje met 2 complete bochten en 1 afrit en 1 oprit in de buurt van gent:
In Heusden neem je de oprit van de R4 richting gent zeehaven. Die volg je, de afslag E17 richting sint-niklaas voorbijgaan en pas dan rechtsaf om de E17 richting kortrijk te nemen. Dan rijd je direct weer de R4 op en neem je de afslag heusden...
en het toertje kan herbeginnen...
misc.php
hopelijk is het duidelijk genoeg
 
Sniper en Jonas, jullie mailadressen zitten in adresboek, als het eens wat beter weer wordt -en er tijd is- spreken we wel eens af.
 
Humhum...
der zit hier nog één he...
Da van in Heusden is van mijn thuis adres.
Zal in het begin nog niet die snelheden hebben of zo met mijn SM (kwestie van gewoonte), maar ik wil wel eens meegaan zulle...
Laat mij ook ne keer iets weten :}
 
Humhum...
der zit hier nog één he...
Da van in Heusden is van mijn thuis adres.
Zal in het begin nog niet die snelheden hebben of zo met mijn SM (kwestie van gewoonte), maar ik wil wel eens meegaan zulle...
Laat mij ook ne keer iets weten :}

sorry,efkens de man van Merelbeke vergeten... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan