Heren & Dames,
Vanochtend scheen het zonnetje al vroeg mijn kamer in waarop ik vol goede moed besloot in mijn onderbroek eens de kleppen van m'n XV-tje te gaan stellen.
Met het wphb aan mijn zijde moest dat goed gaan, leek me. Helaas verwarren de kleppen me; als ik de cilinder op het streepje zet waar TOP bij staat (wat de kleppen van de achterste cilinder vrij zou moeten stellen) dan kan ik de kleppen van de voorste cilinder een beetje bewegen verkeerd om, lijkt dus.
Nu kwam er een flink lawaai uit de buurt van de kleppen toen ie nog liep (net gekocht) en lijt de top wanneer ik voel toch echt de top van de bijbehorende cilnder te zijn.
Zou de vorige eigenaar de kleppen verkeerd om gesteld hebben? of zou de distributieketting misschien verkeerd geplaatst zijn? Hoe kan ik dit checken?
Vanochtend scheen het zonnetje al vroeg mijn kamer in waarop ik vol goede moed besloot in mijn onderbroek eens de kleppen van m'n XV-tje te gaan stellen.
Met het wphb aan mijn zijde moest dat goed gaan, leek me. Helaas verwarren de kleppen me; als ik de cilinder op het streepje zet waar TOP bij staat (wat de kleppen van de achterste cilinder vrij zou moeten stellen) dan kan ik de kleppen van de voorste cilinder een beetje bewegen verkeerd om, lijkt dus.
Nu kwam er een flink lawaai uit de buurt van de kleppen toen ie nog liep (net gekocht) en lijt de top wanneer ik voel toch echt de top van de bijbehorende cilnder te zijn.
Zou de vorige eigenaar de kleppen verkeerd om gesteld hebben? of zou de distributieketting misschien verkeerd geplaatst zijn? Hoe kan ik dit checken?