Vrienden gezocht

9 jan 2022
8
12
Gemert
Hallo allemaal,
Ik ben Cecile en ben 18 jaar oud en woon in Gemert. Ik ben deze week begonnen met de eerste lessen voor A1 rijbewijs. Als ik geslaagd ben dan zou ik de Motor Yamaha mt 125 gaan rijden, maar heb geen vrienden die ook motor rijden of gaan rijden. Dus bij deze lijkt het je leuk om met mij bevriend te raken en dat we later samen kunnen rijden? Dan hoor ik het graag.
Groetjes Cecile
 
Hoi, Cecile. Welkom op M.-F. Leuk om je zo te presenteren en het valt nog ontzettend mee dat je nog geen tientallen reacties hebt op dit testeron forum...

Maar wellicht is je oproep iets voor @JoramNL Die heeft ook totaal geen vrienden.

@Disaster-Master en ik hebben het geprobeerd maar hij houdt niet van scootâh rijders en Rèswèkâhs

Heel veel succes en leuk om er een fanatieke motorrijdster er bij te hebben. :t
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik ben Cecile en ben 18 jaar oud en woon in Gemert. Ik ben deze week begonnen met de eerste lessen voor A1 rijbewijs. Als ik geslaagd ben dan zou ik de Motor Yamaha mt 125 gaan rijden, maar heb geen vrienden die ook motor rijden of gaan rijden. Dus bij deze lijkt het je leuk om met mij bevriend te raken en dat we later samen kunnen rijden? Dan hoor ik het graag.
Groetjes Cecile
hoi cecile, Ik woon in Geldrop, dus redelijk dichtbij, als je een keer wil gaan rijden stuur maar een berichtje.
ik zit zelf bij een leuke tourclub in Leende, is voor jou ook niet te ver weg.
 
Ik snap dat het makkelijk is om een MTC aan te raden. Maar geloof me het is niks voor dr. Ik ben ook begonnen op het A1 rijbewijs en op een MTC zijn alleen maar ouwe lullen. Vaak met een BMW RT of GS. Ten eerste heb je geen connectie met ze en ten tweede hou je ze niet bij met A1. Dan lopen ze alleen maar te mopperen. Haar idee is goed, gewoon met wat MFers gaan rijden
 
Super leuk dat je gekozen hebt voor een motor rijbewijs zie het echt heel veel om mij heen bij jongeren. Motor is goedkoper in aanschaf en onderhoud. En toch brengt het je snel en ver ergens heen. Tijdens het lessen reed ik erg veel met tieners en begin 20tigers. Was super gezellig altijd.


Mss leuk om een “beginners” club te starten.

Jonge lui met laag vermogen zal dan al snel de doel groep zijn.

Vanaf een bepaalde leeftijd mag je meteen vol vermogen.

;)
 
Hallo allemaal,
Ik ben Cecile en ben 18 jaar oud en woon in Gemert. Ik ben deze week begonnen met de eerste lessen voor A1 rijbewijs. Als ik geslaagd ben dan zou ik de Motor Yamaha mt 125 gaan rijden, maar heb geen vrienden die ook motor rijden of gaan rijden. Dus bij deze lijkt het je leuk om met mij bevriend te raken en dat we later samen kunnen rijden? Dan hoor ik het graag.
Groetjes Cecile
Er zijn facebookgroepen van motorrijders in je eigen regio, sluit daar eens gewoon bij aan als die een ritje plannen, meestal is dat erg gezellig.
 
Over beginners ritten gesproken, ook hier op MF worden die zo nu en dan georganiseerd: DTR. Dus als je DTR ziet verschijnen bij waar is wat te doen, is het ook zeker het overwegen waard. Oh, en er is een compleet lessers topic waar je misschien een aantal andere beginners tegen kunt komen die bij jou in de buurt wonen. Vanuit dat lessers topic is die DTR groep ook een beetje ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Je zou je ook kunnen aanmelden bij motormaatje.nl Daar worden dagelijk ritten georganiseerd, wel van een iets oudere leeftijd maar iedereen is welkom en zeker een dame:)
daar kun je inschrijven op de rit die je leuk vind. Is laagdrempelig, niet iedereen kent elkaar in de groep en je komt nog eens ergens.
 
  • Leuk
Waarderingen: D.D
Terug
Bovenaan Onderaan