Vrij circuitrijden zonder reserveren ?

636twobrothers

Die hard MF'er
25 jan 2015
487
55
Hallo,

Zijn er ook organisaties die vrij rijden aanbieden zonder dat je hiervoor hoeft te reserveren ? Met de auto zijn deze er weet ik (zandvoort, vrij rijden).

Maakt opzich niet zoveel uit welk circuit, ivm omstandigheden kan ik nu niet (ver) vooruit plannen en ik wil niet veel geld betalen en dan teleurgesteld worden omdat ik toch niet kan ..

Alvast bedankt!
 
Als je er een ritje ( gecombineerd met vakantie) voor over hebt, in het weekend VOOR de GP van San Marino, zijn er op za en zo clubraces, op Ma en Di kun je voor 100 euro onbeperkt rijden op het circuit, alles en iedereen is dan aanwezig, Baco's, medisch, tanken enz enz....wij hebben daar heerlijke dagen gereden, soms zelfs het hele circuit voor ons tweeen alleen...volgens mij doen ze dat op meer circuits
full

full
 
'Vrij circuitrijden zonder reservatie ?' > 'Vrij circuitrijden zonder reserveren ?'
 
Grobnik in Kroatië heeft volgens mij ook een open pitlane voor €100 per dag.

In Nederland gaat het niet lukken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
bij de zac zijn altijd sessies vrij rijden per stuk te boeken, je kan dus zonder reservering de gok nemen dat er nog plek is of de dag ervoor nog even een mailtje eraan wagen.

heb paar weken geleden ook de gok genomen dat iemand een bodem onderzoek zou doen en heb toen zijn sessies overgenomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan