Kentekenplaathouder zonder boren?

Rode Raket

MF veteraan
Donateur
3 jul 2021
2.935
2.569
Haarlem
Iemand een tip voor een mooie kentekenplaathouder waarbij je niet in de plaat hoeft te boren ,maar deze kunt klemmen?
Ik had deze van Highsider besteld, maar die is dus alleen voor Duitse kentekenplaten geschikt. Vraag me af waarom je dat ding überhaupt in Nederland kunt kopen, maar das weer een ander onderwerp.

282_010_3.jpg
 
ELke kentekenplaat houder is toch klemmend te monteren.
In 2 hoeken zitten clipjes die je eruit kan peuteren.
Niet beetje lijm betekent klpperend alu kentekenplaatje.
 
ELke kentekenplaat houder is toch klemmend te monteren.
In 2 hoeken zitten clipjes die je eruit kan peuteren.
Niet beetje lijm betekent klpperend alu kentekenplaatje.
Er zijn er ook zat waarbij je de plaat moet vastschroeven .
 
Ik schroef en lijm hem zo vast als mogelijk.
Heb er zelfs staalkabeltje doorheen.
Veel gezeur aan de grens als je marokko weer uit wilt met je motor zonder plaat.
Maar dat is bij ktm dat zijn gewoon rammelbakken alles trilt los 🤡
 
Je bent wel streng, je toont een foto van een halve houder en gebaseerd daarop verwacht je dat mensen iets 'moois' gaan laten zien, misschien kan je wat beter omschrijven wat je zoekt of meer voorbeelden laten zien :+
Ik zoek een plaathouder die gewoon net even wat mooier is dan zo'n plastic ding.en waar je niet bij in de plaat hoeft te boren. En als ik meer voorbeelden had, had ik het hier ook niet hoeven vragen 8)7:+
 
Dan laat simpelweg van een stukje plaat 3 randjes omzetten in de juiste maat voor de NL plaat en schroef er een lampje onder zoals dat highsider geval wat je post. :t
 
Ik zet elke kentekenplaat nog even lekker vast met een mooie gele popnagel.
Dit nadat ik zelf ooit een plaat verloren ben uit het kliksysteempje (bleek een barst in de houder te zitten).
En je bent niet de eerste waarvan de kentekenplaat gejat wordt, omdat deze er gemakkelijk uitgeklikt kan worden...
 
Vind vastklikken/lijmen maar niks.. dan is hij zo te jatten/kan hij eraf vallen.

Die van mij zit vastgeklikt en er zit een extra torx veiligheidsboutje in het midden.
 
Nee,lijmen vind ik niks. En die goedkope plastic dingen ook niet.
Er is niets zo lelijk als een 1tje op je kenteken erbij… een gele popnagel en/of schroef met geel dopje is hier een goede minimaal zichtbare verzekering tegen.

Ik zou zeggen, choose your battles.
 
Er is niets zo lelijk als een 1tje op je kenteken erbij… een gele popnagel en/of schroef met geel dopje is hier een goede minimaal zichtbare verzekering tegen.

Ik zou zeggen, choose your battles.
Dat eentje of tweetje kan ik niet wakker van liggen, die plaat achterop is zowiezo geen gezicht. Ging mij er gewoon om dat ik dat ding van Highsider mooi vond,zeker in combinatie met dat strakke achterlicht van Motogadget. Maar mischien kan ik zelf wel wat maken,dan post ik het resultaat hier wel *D
 
Ik zoek een plaathouder die gewoon net even wat mooier is dan zo'n plastic ding.en waar je niet bij in de plaat hoeft te boren. En als ik meer voorbeelden had, had ik het hier ook niet hoeven vragen 8)7:+
Je kunt toch ook tweezijdig tape gebruiken als je niet wilt lijmen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan