Vrijgekomen plaats MFCD!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik ff dan... (k'heb hier helemaal geen zin in...)

1) ik heb niemand omzeild of willen benadelen... laat staan mijzelf voor een ander uitgeven...

2) ik was al enkele dagen!! bezig om mijn plekkie te slijten zie enkele andere topics...(geen zin om op te zoeken)

3) je heb me adres dus je kunt altijd ff komen praten want ik heb er wel een mening over maar dat ga ik hier nie op het forum afwerken...

door heel dit verhaal zal ik het hele bedrag overmaken naar de clinic clowns :+ (maar geen van die zieligerds hier krijgt die centjes van me)dan heeft iedereen er een goed gevoel bij!! maar ik ben ook benieuwd wat alex arnold wil....

die zal wel onze!!! afspraak!!! na willen komen, want daar houdt ie het meeste aan over, en onze!!! afspraken!!! en vooral als het gaat over mijn kant!!! daar heeft niemand geenene flikker mee te maken nie :( loosers + sukkels, nou wordt ik kwaad dus ik schei er mee af :(
 
Jij werkt zeker 40 uur in de week.....

Niet iedereen heeft veel geld terwijl hij/zij motor rijdt, soms wel juist omdat hij/zij motor rijdt.

Al het geld wat ik verdien gaat naar mijn motor. Dat is niet zielig, maar meer geld heb ik dus ook niet. Gaat er iets stuk, dan moet ik heel hard sparen wil het kunnen maken. Dus denk nou niet dat 150 euro (ik gok ff hoe duur het is hoor) niks is. En wees dan ook zo vriendelijk om het aan hem over te maken, want benzine is duur.

Nee lieve Helske, ik werk maar 36 uur in de week. Gelukkig heb ik een dag in de twee weken vrij om mijn verdiende centjes te verbrassen op wat voor manier dan ook.

EN: vrijwel al het geld wat ik verdien gaat naar mijn motor. Dat is niet zielig, maar meer geld heb ik dus ook niet. Gaat er iets stuk, dan moet ik heel hard sparen om het te kunnen laten maken. Dus idd, 100 eurootjes is niet nix! Dus ik ben zo vriendelijk om zometeen ff m'n aprilia vol te gooien, want benzine is zooooo duur!
 
doet het er toe of iemand student is of 40 uur per week werkt ?
alsof studenten het erg slecht hebben
ik heb dagelijks met hun te maken en ze hebben het zoooo slecht dat ze soms nog meer voorelkaar krijgen dan de gemiddelde mens

ik kan zoveel willen, als mn geld op is moet ik een keuze maken met wat ik wegstreep
doe ik dat niet dan zal ik aan de grond zitten met mn geld, 0,0 is het dan dus afgelopen met de pret
ik kon voorheen ook niet alles doen wat ik wilde en moest ook veel laten vallen omdat het geld er gewoon niet was

als je het geld er niet voor hebt of erg krap zit , doe dan bepaalde dingen niet

en dan nog, als 1 der heren wel was gegaan was het geld ook op , benzine verstookt, onderhoud aan de motor, snacks enz enz, dus nog meer geld dan een inschrijving

als ik het was zou ik het er lekker bij laten
niet meer zeuren en afzeiken,
stuur elkaar mails en ga niet als een stel kinderen een groepjesvorming opzetten door iedereen tegenelkaar op te stellen
vecht het lekker zelf uit met degenen die de dupe zijn zgn
( in mijn ogen zijn er gewoon mensen de dupe van zichzelf en eigen daden van wat voor aard dan ook ipv door de schuld van anderen hier )

Niels jij zegt PRECIES wat ik denk! Bedankt voor het netjes onder woorden brengen van het hele verhaal. Niet voor of tegen iemand das gewoon het beste voor iemand niet het GEHELE verhaal kent.

Alhoewel je beter nix had kunnen zeggen heb ik het idee '(

Dus het allerlaatste wat ik erover wil zeggen is: iedereen die er niet ALLES over weet hou je erbuiten, want aan al de losse kreten heeft niemand iets!
 
Laatst bewerkt:
Niels jij zegt PRECIES wat ik denk! Bedankt voor het netjes onder woorden brengen van het hele verhaal. Niet voor of tegen iemand das gewoon het beste voor iemand niet het GEHELE verhaal kent.

Alhoewel je beter nix had kunnen zeggen heb ik het idee '(

Dus het allerlaatste wat ik erover wil zeggen is: iedereen die er niet ALLES over weet hou je erbuiten, want aan al de losse kreten heeft niemand iets!
En om te voorkomen dat er verder nog over wordt doorgegaan, gaat ie dicht.
Laat idd de personen in kwestie de zaak maar oplossen.
Overigens mijn excuses voor mijn voorbarig conclusie. ( ik kende maar 1 kant van ut verhaal.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan