VRO?

PB46

MF veteraan
10 aug 2002
1.557
0
Ik wilde eens weten wat die VRO-opleidingsdagen kosten en hoeveel je er van hebt? VRO1, 2, 3, 4, 5, 6???????????????????? 18? En wat je er precies gaat doen op zo'n dag enz...
 
KAn je daar ook als Belg aan meedoen? (regio maastricht bvb?) Ik vraag het in het kader van bijkomende verzekering ter plaatse etc.
 
heb 1 gedaan en van 3 filmpjes gezien.

we moesten beginnen met oefeningen als rondjes, slalom, stoep op/af, heuvels rijden, remproef , remproef in de bocht, uitwijken, en natuurlijk nog wat rondjes circuit!!!

was cool en veel geleerd.
 
KAn je daar ook als Belg aan meedoen? (regio maastricht bvb?) Ik vraag het in het kader van bijkomende verzekering ter plaatse etc.
Ik geloof het wel, ik zal het vanavond even navragen op de motorclub/rijschool. VRO 1 en 2 worden geloof ik wel bij jou in de buurt (Veldhoven) gegeven, maar 3 is altijd in Lelystad (Totdat het nieuwe circuit in Veldhoven er ligt).
 
Hoeveel ervaring is verstandig om te hebben voordat je daar aan begint?

Want als je nog niet zolang rijdt is dan de kans groot dat je onderuit gaat op zo'n dag?

En waar kan je die filmpjes vinden???
 
ik reed net 2 weken, eind van de dag was zo
4562


maakt dus niks uit !
 
Was dat VRO1, Jasper?? Dat ging nl bij ons zo langzaam dat een kneedownen echt geen nut had, eerder dat je dan afremt door de wrijving tussen sliders en weg.
 
Misschien tijd voor weer een mfcd dag :?

ik wil nml ook wel graag vro gaan doen :)

Overigens vraag ik me af of als ik nu op m'n lichte motor vro1 haal dat ik dat eigenlijk weer over moet doen als ik straks zware motor ga rijden, tis toch een wereld van verschil.
 
't is allemaal nogal een eindje rijden om effe te gaan doen. Maar als je met een groepje bent kan je het zien als een uitstapje. Waar ligt Tongeren ergens (voor de belgische cursus)?
 
Eurhm... omschrijving BASIS-cursus??
Voor wie?
Iedereen die met een motor rijdt.
Minimum 1 jaar rij-ervaring is vereist


Tjonge dat wordt nog 10 maanden wachten ???

Dan kan je ff contact opnemen met de KNMV > VRO of Safety Motortraining.

Safety
+31(0)55 53 45 960

Wie weet is er wat mogelijk voor de Belgen.
 
Eurhm... omschrijving BASIS-cursus??
Voor wie?
Iedereen die met een motor rijdt.
Minimum 1 jaar rij-ervaring is vereist


Tjonge dat wordt nog 10 maanden wachten ???

Probeer het dan eens bij de NVVM. Daar kun je vanuit elke provincie meedoen aan een VRO. Ze hebben daar cursussen voor beginners en gevorderde motorrijders. Wij hebben er dit jaar veel van opgestoken. Ze werken daar met hele kleine groepjes. Van onze club hebben we al een paar keer aan zo'n NVVM-trainingsdag meegedaan. Een echte aanrader! Gewoon effe wat informatie bij ze aanvragen: 0316 342480 (www.nvvm.com)


Suc6!
 
Terug
Bovenaan Onderaan