vrouwen en motorfietsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt roest en bedrog voor je reactie.
Wat ik bedoel met rijden? Eerst motorrijden en wie weet wat er dan nog meeer wordt bereden.
 
Maar ja ik heb een lelijk motorpak en vieze (=niet gepoetste) motors, dus laat die foto's ook maar zitten.

Snif..het is alsof ik mezelf hoor...ontroering!! ;) ;) ;)
Weetjewat? Laten we ons tekenen door zo'n karikaturist en zeggen we erbij dattie de motoren een beetje moet laten glimmen. Verder laten we hem alles zelf verzinnen, kunnen wij ondertussen lekker toeren. En dan posten we die plaatjes hier en zegt iedereen "OOOOOOHHHHHH!!!!!!". Eeuwige roem en glorie zullen ons deel zijn. Jonge maagden zullen zich aan onze voeten werpen. Enzo. Nou? Deal?? ;) ;) ;)
 
Bart of bert V, rijden met elkaar samen alleen lijkt me een onwijs gaaf idee. zeg me eens waar we kunnnnnnnen afspreken
 
Max teruk het je niet zo aan, ik hou wel van mannen die zich op hun p.. voelen getrapt.
kunnen wij eens wat afspreken? om te gaan rijden?

Is goed...ik trek me weinig aan...leef mn leven...en tja...ben nie op mn pik getrapt...al zou dat wel makkelijk zijn :P

Op donderdag 21 maart 2002 14:40 schreef Drei het volgende:
bedankt roest en bedrog voor je reactie.
Wat ik bedoel met rijden? Eerst motorrijden en wie weet wat er dan nog meeer wordt bereden.

Nog altijd...is goed...alleen ik hoop dan dat je er minder feministisch uitziet als dat je praat :P
 
Als we zo weinig actie hebben, kunnen we denk ik beter foto's maken. Maar ja ik heb een lelijk motorpak en vieze (=niet gepoetste) motors, dus laat die foto's ook maar zitten.

Gewoon lekker :]

Oh ja, hee dame Drei :( doe is nie zo boos :(
Als je gewoon :) komt alles goed...

Iedere keer als ik je onderschrift zie

geen tijd om te poetsen, rije GVD... (Wil je me zuigers zien?)

heb ik het idee dat je me een intiem voorstel doet :P
 
bedankt roest en bedrog voor je reactie.
Wat ik bedoel met rijden? Eerst motorrijden en wie weet wat er dan nog meeer wordt bereden.

Ik dacht dat de discussie werd gesloten? *D

Tis momenteel trouwens niet bij te houden hier en ik heb zo het idee dat Ralfie en Roestendoenze momenteel een suptopic aan het creëren zijn :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Bart of bert V, rijden met elkaar samen alleen lijkt me een onwijs gaaf idee. zeg me eens waar we kunnnnnnnen afspreken

Wat jij moet doen is gewoon zorgen dat je as zaterdag om 12:00 uur smiddags bij de macdonalds in veenendaal bent...krijg je de kans om ons allemaal te zien...en met ons allemaal te rijden...staan dan 25+ motoren....dus gezellig zal het wel zijn :)
 
Iedere keer als ik je onderschrift zie

geen tijd om te poetsen, rije GVD... (Wil je me zuigers zien?)

heb ik het idee dat je me een intiem voorstel doet :P
Is toch ook best intiem, m'n zuigers zo maar open en bloot op de foto. Maar niet zo intiem als sommige icoontje. *D
 
Is toch ook best intiem, m'n zuigers zo maar open en bloot op de foto. Maar niet zo intiem als sommige icoontje. *D
dus jij gebruikt dit:

misc.php


als glijmiddel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan