VTR 1000 F

Status
Niet open voor verdere reacties.
he rico wordt dat een rit special voor de VTR of mogen er ook andere 2 cilinders mee :] ? :+

We maken uitzondering voor twee cilinders met een Garmin navigatie systeem en niet een (nog) kleinere tankinhoud :X (gaat gelukkig niet op voor de SV).
We stippelen wel ff wat moois uit.
Topic met polletje komt er an.
 
We maken uitzondering voor twee cilinders met een Garmin navigatie systeem en niet een (nog) kleinere tankinhoud :X (gaat gelukkig niet op voor de SV).
We stippelen wel ff wat moois uit.
Topic met polletje komt er an.


das dan heel mooi, hopelijk heb ik dan wel andere pupen
 
Hey Rico, als je n toer gaat maken post dat dan ook ff in het VTR tourdag topic als je wilt, die is er toch al.
Trouwens al n heeeeeele tijd geleden dat k je gezien heb. Ga je nog op Zandvoort rijden de 17de augustus?
 
Ga nou een keer mee naar het circuit? kan je in een paar sessies je slider verzieken :) , tenminste dat zeggen ze })

edit ralphie gaat ook nog mee de 17de misschien is er nog meer plek?
 
Laatst bewerkt:
Ga nou een keer mee naar het circuit? kan je in een paar sessies je slider verzieken :) , tenminste dat zeggen ze })

edit ralphie gaat ook nog mee de 17de misschien is er nog meer plek?

Als jij nu eens gewoon dezelfde dagen had geboekt als ik :P
Dan had ik wat vergelijkings materiaal gehad.

Lijkt me wel leuk met iemand samen te rijden die ongeveer net zo snel is en op exact dezelfde motor rijdt. *D
 
Als jij nu eens gewoon dezelfde dagen had geboekt als ik :P
Dan had ik wat vergelijkings materiaal gehad.

Lijkt me wel leuk met iemand samen te rijden die ongeveer net zo snel is en op exact dezelfde motor rijdt. *D
Ja joh moeten we volgend jaar beter plannen :) , en die laptimer stel ik ff uit tot volgend jaar...dus die tijden boeie gaat om de lol...

LoL die er snel vanaf is als ik naar die bandenstapel in de garage kijk :(
 
Ga nou een keer mee naar het circuit? kan je in een paar sessies je slider verzieken :) , tenminste dat zeggen ze })

edit ralphie gaat ook nog mee de 17de misschien is er nog meer plek?

Ja, en ik heb niet eens sliders op mijn pak zitten :X

.... kunnen ze ook niet slijten :)
 
Ja, en ik heb niet eens sliders op mijn pak zitten :X

.... kunnen ze ook niet slijten :)
Jongens ik zou HEEEEEEEEEL erg graag meegaan maar ik heb geen dagen meer ik wilde ook al naar LOWLANDS maar die gaat ook aan me neus voorbij en de 17e is nog al kortdag,en ik weet ook niet hoe ik zo'n circuitdag moet regelen. :(
 
Hey Rico, als je n toer gaat maken post dat dan ook ff in het VTR tourdag topic als je wilt, die is er toch al.
Trouwens al n heeeeeele tijd geleden dat k je gezien heb. Ga je nog op Zandvoort rijden de 17de augustus?

Ik zal er wat posten, maar maak denk ik ook een apart topic met polletje.

is trouwens zeker een heeeele tijd geleden, moet snel het circuit weer op :9 . Of je moet natuurlijk ook van de partij zijn bij de tourdag :] .
 
Ik ben weer terug in het krappe Nederland :( . Heerlijk outdoor geleefd in Alaska met veel wildernis en beesten om je heen, geen stress en geen mensen (alleen je reisgenoten dan). Werkelijk top! Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik mijn VTR geen moment gemist heb (had ik nooit van mezelf gedacht).

Toen we ergens onderweg bij een benzinepomp stonden kwam er nog wel een Nederlands stel voorbij op een GS vol met koffers en bepakking. Zij hadden de motor laten verschepen en waren nu beide Amerika's (Noord- en Latijns Amerika) aan het ontdekken. Van New York naar Alaska en vervolgens via de oostkust helemaal naar beneden. Gaaf hoor!

Nu dat ik even (nou ja...even) heb bijgelezen moet ik zeggen dat het wel weer enorm begint te kriebelen. Binnenkort toch maar weer even :]
 
Zo, vanmorgen ff 130KM door de regen geploeterd, goed te doen op zo'n VTR :P
 
is er iemand van jullie die valblokken heeft op zijn Firestorm?
Ben eraan aan het denken om die erop te plaatsen eens alles terug in orde staat.
Had graag een foto gezien van de Storm met blokken(het moet esthetisch verantwoord zijn hé)

Heb even voor je terug gezocht. Op pagina 41 en 42 van dit topic staan een paar piccies van mijn VTR. Daar zitten ook crashpads op. Ze zijn niet superduidelijk maar op pagina 42 staat in één van mijn reacties een link. Daarop staan wel duidelijke plaatjes.
 
@ Tuupke:
Begreep ik dat nou goed? Wil je de VTR eruit doen? Niet dat ik je ertoe aan wil zetten hoor, maar als je dat doet, heb jij voor mij misschien nog wel een paar interessante onderdelen (stepjes bijvoorbeeld). Laat maar even weten als je dat echt van plan bent (ik zou er nog maar eens goed over nadenken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan