Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die ontstekingsvervroeger lijkt mij ook wel wat! Welk merk? Waar te koop?
ik ook, hoeveel win je ermee?Ik heb de vervroeger gekocht bij Motorcentrum Kruisinga in Gouda. Ik weet niet meer welk merk, maar dat kunnen ze daar wel vertellen en hem voor je bestellen.
Het verschil is er maar niet waarvan je zegt WOW, maar dat komt miscshien ook wel omdat je al zoveel trekkracht heb....Ik zit nog sterk te twijfelen of een dynojet-kit de moeite waard is. Het juist afstellen van de carburatie alleen schijnt soms ook verbazingwekkende resultaten te geven....iemand hier ervaring mee?
ik wil ff weten of het makkelijk instl is zo'n vervroeger en hoeveel je ermee wint?...kant't geen kwaad voor je krukaslagers/bikendlagers
Heb je ook zo'n plaatje van de andere kant dan kan ik de vervroeger zo aanwijzenBen ff met m`n blok bezig
(Afbeelding)
Heb je ook zo'n plaatje van de andere kant dan kan ik de vervroeger zo aanwijzen
Nee helaas
Nee helaas
[\quote]
Wordt lastig in elkaar zetten als je de andere kant niet hebt
werk je toevallig bij Honda...?
VTR 1000.....
Heel mooi machintje... werkelijk waar...
moet wel ff janken hoor...
kom ik aan met mijn 36 mm Mikuni carbs.............
op mijn B12..
Op dinsdag 18 maart 2003 16:16 schreef Icul8r het volgende:Ik denk dat de vervroeger en een kleiner voortandwiel (wat ik nog niet heb) de makkelijkste en goedkoopste manieren zijn om merkbare vermogens/koppel winst te halen.
Kleiner voortandwiel....... meer vermogen........ das iets wat héél snel uit de wereld geholpen moet worden. Het leidt namelijk absoluut niet tot enig vermogenswinst op de testbank!!
VTR huren is lastig. Er is (of was) een tent ergens in Brabant waar ze ze verhuurden.