VTR 1000 leren temmen

CB650c

MF'er
14 mei 2003
113
0
Deventer
Hoi hoi,

gisteren heb ik een rode VTR 1000 F uit 19999 gekocht. Ik heb eerst twee jaar en veel kilometers gereden op een ER-5.

Ik wil sportief rijden, maar het karakter van de VTR goed leren kennen om geen ongeluk te veroorzaken. Hebben jullie specifieke tips om te oefenen met de vuurstorm zodat ik deze goed leer kennen?

Groeten,

Johannes :9
 
25 kW maken! :+

gewoon rustig gedoseerd gas geven (vooral in 1e versnelling }) )

oja, gefeliciteerd met die goede aankoop!

zie je op de meeting?
 
Nogal een verschil met een ER-5 he! :P
Heerlijke motor zon VTR, gewoon rustig aan het gas trekken zoals eerder genoemd, verder rijdt ie als een lammetje. *D
 
Heerlijke motor zon VTR, gewoon rustig aan het gas trekken zoals eerder genoemd, verder rijdt ie als een lammetje. *D
Euhm, lammetje from Hell dan hoor })

Goed in de gaten houden dat je het Gas gedoseerd opbouwd kan rustig maar ook lekker rap...maar niet gaan hengesten aan dat gas in de bocht!

voel je vanzelf wanneer de achterband er mee op wil houden, geeft best leuk gevoel :)
 
Hoi hoi,

gisteren heb ik een rode VTR 1000 F uit 19999 gekocht. Ik heb eerst twee jaar en veel kilometers gereden op een ER-5.

Ik wil sportief rijden, maar het karakter van de VTR goed leren kennen om geen ongeluk te veroorzaken. Hebben jullie specifieke tips om te oefenen met de vuurstorm zodat ik deze goed leer kennen?

Groeten,

Johannes :9

Wow *D



Veel plezier ermee :) Piccie?
 
Oke oke,

die typcursus doe ik ook gelijk!

1999 is het juiste bouwjaar!

Greetz from Hilversum! :9
 
Euhm, lammetje from Hell dan hoor })

Goed in de gaten houden dat je het Gas gedoseerd opbouwd kan rustig maar ook lekker rap...maar niet gaan hengesten aan dat gas in de bocht!

voel je vanzelf wanneer de achterband er mee op wil houden, geeft best leuk gevoel :)
Ook leuk. ;)
De VTR staat bekend om zn gemak en zn power. Supercombinatie dus. :)
 
ik ga er vanavond ook een bezoeken :)
word wel mijn eerste bike (als t m wordt)

maargoed ik ben over het algemeen niet zo'n wildebras, dus zal wel goed komen.
 
Gast, gefeliciteerd!!! Gewoon :] en ontdekken.... en i.d.d. KNALLEN, net als Knallen en de rest
 
ik ga er vanavond ook een bezoeken :)
word wel mijn eerste bike (als t m wordt)

maargoed ik ben over het algemeen niet zo'n wildebras, dus zal wel goed komen.
T is m geworden. en zoald je in t VTR (deel 2) topic vast al gelezen hebt: Ik ben zo blij als n klein kind!
 
Terug
Bovenaan Onderaan