Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf ook een Sp gehad maar ben overgestapt naar een ZX 10 mooie fotootjes van uitlaatsystemen hier effe een foto van mijn demper sorry voor de topicvervuiling.Gr Ivo.
 
Ik heb zelf ook een Sp gehad maar ben overgestapt naar een ZX 10 mooie fotootjes van uitlaatsystemen hier effe een foto van mijn demper sorry voor de topicvervuiling.Gr Ivo.[afbeelding]

Nou, ik heb gespeeld met de gedachte zoiets onder de SP te hangen. Maar tot nu toe is het bij spelen gebleven. Vraag me nog wel af hoe het zou klinken.
 
Iemand enig idee of een powercommander voor een Sp1 en sp2 het zelfde zijn? En of powercommanders gemaakt worden voor een motor van een bepaald jaar?? Of maken jaren en sp1/2 niets uit??
 
Iemand enig idee of een powercommander voor een Sp1 en sp2 het zelfde zijn? En of powercommanders gemaakt worden voor een motor van een bepaald jaar?? Of maken jaren en sp1/2 niets uit??

Waarom geen Rapid Bike module en welke Power Commander heb je op het oog?

Waar laat je trouwens afstellen ?

Zo maar eve een paar vragen
 
Nee nee, ik heb sinds eerder gisteren uitlaten besteld

het zal denk ik wel de prijs onder andere zijn.
Ik weet wel nog dat de rapid bike enkele dingetjes meer konden instellen maar alez, als hij maar gewoon wat beter loopt. Het hoeft niet superieur te zijn want ik ga niet op circuit e.d.
 
met open uitlaten en pc met afstellen zal ie zeker 10 pk sterker worden, en ik vermoed ook een stuk zuiniger
sucses ermee
 

Na de aankoop van de PC ben je ook nog wel zo'n 200 euro kwijt aan runs op de Dynojet.
Alleen een PC ertussen koppelen loopt de motor niet beter cq zuiniger van. Of je moet net de juiste mapping kunnen bemachtigen.
 
Lijkt mij zeer optimitisch

Dan zou de SP van 133 naar 143 pk gaan

133 is al heel optimistisch!


Bron: ROGUE RC51 Dyno Charts page

Dus, wil je meer dan 130PK aan het wiel dan moet je echt wel meer werk verzetten dan het uitprinten van een leuk grafiekje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.