VTR -F-SP meeting/rit

Datum voor rit ZuidHolland

  • 24 april

    Stemmen: 6 20,7%
  • 15 mei

    Stemmen: 5 17,2%
  • 29 mei

    Stemmen: 3 10,3%
  • 5 juni

    Stemmen: 15 51,7%
  • ik ben voor de komende 2 jaar volgeboekt

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
he rotondemonster daar was je met mij weet je nog in zandvoort. was voor jouw verjaardag, jouw kado. was wel mooi trouwens daar of niet soms?
Helaas, nog geen tijd gehad om te sleutelen....
Wie is er trouwens in het weekend van 21 en 22 mei op Zandvoort wezen spelen??? Zag een (volgens mij gele) storm rijden met het nummer nog achter de ruit...
 
Ik baal echt dat ik niet mee ben gegaan.. Maaer om 9 uur regende het nog vrij hard bij ons.

Wie heeft er eigenlijk gewonnen met de DB-Drag? Of is ie niet geweest?

En was het voor herhaling vatbaar? (Duhhhhh)
Zo ja, dit jaar nog? :) :) :) :)
De meeste dB kwam van The Challenge of Djoembie...(denk ik, er was geen dB-meter)

De mooiste klappen qua naverbranding laatstgenoemde :Y wat een klappen !!

Ik dacht dat mijn laser hotcam´s herrie maakten...
 
Db-meter was er wel maar dan moeten we de volgende keer met z'n allen ergens stil gaan staan om te meten. Het plan was dit ergens aan het eind te doen. Maar daar zijn we niet gekomen
 
Sinds ik een paar keer in de toerenbegrenser heb zitten janken heb ik ook knallen met gas los.. De broertjes komen dan helemaal tot leven en beginnen zelfs vuur naar elkaar te spugen.

Dit moet zeker de volgende keer goed komen.. Alle VTR's op een rijtje.. En dan meten maar. 1 voor 1. Natuurlijk wel gelijk na de rit zodat ze nog lekker warm zijn.
 
Even wat foto's dan maar van de vtr meeting van 2004 met dank aan deeptone
full
 
full


Ja ja ja ik weet dat dit oude koeien uit de sloot halen is maar toch zeker de moeite waard om toch nog maar eens ff te posten twin greetzzzzz donnybrasco ;)
 
Wie gaat er nog naar Assen de 25e ??

Ga zelf al met een groep, maar meer vtr-f-sp´s rijders zijn welkom...

Ik vertrek waarschijnlijnlijk vanaf Ikea Barendrecht (langs de A29). :]

Ga ´s-ochtends vroeg sturen, rond 7-8 hr.

Start wel een nieuw topic hierover... *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan