VTR-Firestorm meeting...

Verkiezing is dicht!

  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 1 6,3%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 4 25,0%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 2 12,5%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 8 50,0%
  • Ik kan ze allemaal niet!

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zorg jij nou maar dat je me bijhoudt... :P

N.P.
BT012ss-ers hebben geen probleem met deze temperaturen...... knie-tje heeft de grond alweer geraakt...... ;)

Neej hoor we gaan er geen wedstrijdje van maken...... doen we wel een keertje op het circuit als daar ook genoeg animo voor is..... (einde van het jaar misschien?? doe ik de planning wel weer)
 
Neej hoor we gaan er geen wedstrijdje van maken...... doen we wel een keertje op het circuit als daar ook genoeg animo voor is..... (einde van het jaar misschien?? doe ik de planning wel weer)
Ben dan stiekum al geoefend met een Toms en een Circuitdag op zandvoort achter de rug (setje SC2 ligt al klaar }) ). Maarre goed plan...we hebben het er de 21 nog wel ff over oke!
 
Ik ben natuurlijk eigenwijs...maar kunnen we niet een stukkie verder gaan staan bij de bankies..kan je nog ff lekker zitten etc totdat iedereen er is :)
 
We hebben niet voor niets afgesproken bij een Burger Bunker, is altijd lekker na een zwaar avondje stappen een vette hap in de ochtend.
 
We hebben niet voor niets afgesproken bij een Burger Bunker, is altijd lekker na een zwaar avondje stappen een vette hap in de ochtend.
Oh BurgerBunker...oke dan ik heb niets :X , bestel voor mij alvast maar een dubbele whopper met kaas een grote friet en een zure sloot cola
 
Voor het weer even op de KNMI site gekeken, ziet er goed uit

full


;)
 
We houden het idd op de burgerking..... zijn ook stoelen buiten, dus komt helemaal goed.... maar dit zijn idd alle aanmeldingen die ik heb gekregen. Xit nog met 1 probleem, ik heb de route gister gereden en er is een weg opbreking in het mooiste stuk van de route...... kan weer opnieuw gaan zitten plannen, want daar ter plekke kwam ik er ook niet uit.........
 
weer ziet er niet zo goed uit komend weekend.... '(
blijven hopen.....
 
Wie komt er toch ondank evt. regen??? en wie heeft er dan zin in een tour rit???
 
het zal vast niet de hele dag door regenen....
dus ben ik van de partij 8-)
 
Ha die Knallen! Knal ff een mailtje (mail in profiel) naar me toe dan kunnen we wat afspreken voor aanstaande zondag om te verzamelen en met z'n drie naar de BK te rijden.
 
Ik ben een nieuwe MF-er en Firestorm bezitter en was benieuwd of er nog mensen uit de buurt van Breda gaan zondag. Misschien kunnen we ergens afspreken???

Bijlage: linestorm.jpg
 
!!!@ Mr. RF: Er is een dagje post verloren gegaan, maar ik had gemailt: Als het zeker is dat je komt, weer of geen weer, dan houden we de afspraak gewoon bij de BK @ A'dam.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan