VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
is idd klote als dit soort dingen gebeuren. Maar laten we niet vergeten dat het ook 1000x vaker goed gaat, en dat er genoeg spullen in vertrouwen van eigenaar verwisselen. Gelukkig ben ik daar een van.

Daarmee wil ik hetgeen wat gebeurde niet goed praten, alles behalve. Ik zou ook even tot 100 moeten tellen.... Hoe je dit kunt voorkomen? geen idee.

een forse voorschot vragen bvb *D
 
Laatst bewerkt:
nou vanmorgen had het moeten gebeuren
om 10 had ik met geoff afgesproken om zijn
vtr sp 1 te kopen
we waren het eens over de prijs en zo
en hij had hem gereseveerd voor mij
3 dagen geleden nog een mailtje gestuurd
dat ik er vanmorgen om kwam
geld gehaald busje gehuurd een maat geregeld
om mee te gaan
gister zal ik hem bellen voor zijn adres en zo
krijg ik geen gehoor toen dacht ik al maarja we hebben
allemaal wel eens geen bereik met je mobiel
kreeg ik begin van de middag een pm
morgen kan niet doorgaan want ik moet weg
oja de motor is ook verkocht :?
we hebben duidelijk op papier staan dat ik hem zal kopen
hoe zit dat dan :(
zoiets verpest wel gelijk je dag zeg
ik zit nu met een busje voor de deur die ik niet nodig heb
maar wel moet betalen en een k.. gevoel dat iemand
je zo kan naaien



Jeeee man wat een kl&%$te streek zeg!
Belachelijk maar goed nu weet je hoe de eigenaar "echt" is.
Liever daarvan ook maar geen motor overnemen :N
Onbetrouwbaar

Betrouwbaar SP´tje kopen?

:Y Honda VTR SP1 :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik doe alvast iedereen de beste wensen voor 2010 en hoop dat je veel veilige, maar vooral leuke kilometers kan maken :P

Hoop weer iets meer tijd over te hebben voor het forum, want dat is er de laatste maanden niet veel van gekomen :z

See ya soon SP Brothers :W and Sister
 
@ Don,
Zou jij een topicje met Poll willen openen voor de meet 2010. (het 10 jarig SP verjaardagsmeeting- topic ofzo!)
 
ik wil in iedergeval mijn veering laten afstellen precies voor mij. al heeft hakman het ook al super gedaan dus ben benieuwd of het nog meer scheeld. en ja meer geld voor andere veering heb ik niet. helaas
 
Ben ik een erg vreemde vogel als ik al begin over een SP-meeting voor 2010?
Misschien kunnen we het combineren met het volgende:

zondag 25 juli 2010 Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 125,- Inschrijven
zondag 25 juli 2010 Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 130,- Inschrijven


zondag 8 augustus 2010 Cursus - Org. uitl. - Niveau 1 Circuit Zolder € 125,- Inschrijven
zondag 8 augustus 2010 Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ Circuit Zolder € 130,- Inschrijven



Niveau1 en 1+



Info/ inschrijven: Motorsportschool Holland


Circuit Zolder
Terlaemen 30
B-3550 Heusden-Zolder

:} :]


Gaat hem bij mij niet worden, kan m'n cash flow de eeste tijd wel beter gebruiken
heb nl net een huis gekocht, dus de sp moet ff geduld hebben
 
Laatst bewerkt:
Gaat hem bij mij niet worden, kan m'n cash flow de eeste tijd wel beter gebruiken
heb nl net een huis gekocht, dus de sp moet ff geduld hebben
Maar dat wil niet zeggen dat je er de dag ervoor bij kunt zijn, voor een leuke rit door de ardennen/eifel/luxemburg. Als de zondag enkelen op circuit in Zolder gaan rijden, kun je gewoon mee kijken en beleven. Er valt genoeg te zien en te bespreken.

(Tenminste zo stel ik mij zo'n een SP-meet weekend voor.)
 
Laatst bewerkt:
donnybrasco ik had je motor al zien staan
vind het ook een mooi en aparte kleur
maar hij is boven mijn butget helaas
maar succes met de verkoop
 
Maar dat wil niet zeggen dat je er de dag ervoor bij kunt zijn, voor een leuke rit door de ardennen/eifel/luxemburg. Als de zondag enkelen op circuit in Zolder gaan rijden, kun je gewoon mee kijken en beleven. Er valt genoeg te zien en te bespreken.

(Tenminste zo stel ik mij zo'n een SP-meet weekend voor.)

Zal mij voor mij hetzelfde gelden, ik zal er wel bij zijn denk ik. Maar om met de straat SP het circuit op te gaan terwijl ik die ander gewend ben lijkt me niet alles.

Maar er zit een goed restaurant en op die dagen rijden de snelle mannen ook. Dus genoeg te zien.

:W
 
als er dan niemand rijd kunnen we beter 2 agen eifel doen. maar ik vind alles goed. hahah. moet alleen van te voren een paar keer gaan rijden in de eifel beetje oefenen.

groeten
 
Maar dat wil niet zeggen dat je er de dag ervoor bij kunt zijn, voor een leuke rit door de ardennen/eifel/luxemburg. Als de zondag enkelen op circuit in Zolder gaan rijden, kun je gewoon mee kijken en beleven. Er valt genoeg te zien en te bespreken.

(Tenminste zo stel ik mij zo'n een SP-meet weekend voor.)
Aháá, ok, dat geeft (als ik niet op vacances ben) een optie :) *dan wordt het wel op de TRX O-)
Maar wellicht zie ik t.z.t. nog de mogelijkheid om mij aan te melden met de SP voor track 8-)

De laatste heeft natuurlijk een pré ;)


:)
home made buddy sitje
zo kan mijn zoon het wel 3500 km achterop volhouden.
niet mooi....maar zit heerlijk ;)
En daar gaat het natuurlijk om :Y, leuk hoor, met je zoon weg op de motor :)

:W
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand het gewicht van een Akrapovic RVS bochtenset (incl. veren / flenzen / linkpipes, dus compleet maar zonder dempers) ?
Heb een set op de kop getikt maar ben niet zeker of ze RVS of Ti. zijn.
Of een manier om te testen of RVS of Ti. is ?
 
Weet iemand het gewicht van een Akrapovic RVS bochtenset (incl. veren / flenzen / linkpipes, dus compleet maar zonder dempers) ?
Heb een set op de kop getikt maar ben niet zeker of ze RVS of Ti. zijn.
Of een manier om te testen of RVS of Ti. is ?

Is over het algemeen gewoon rvs. Heb laatst nog linkpipes van Akrapovic verlast voor een maatje.Die dacht ook dat het titanium was, maar moest hem uit die droom helpen helaas.
 
Weet niet of titanium linkpipes wel een echt voordeel zijn. Die van mij (rvs) zijn aan beide kanten geschaafd door een val maar zijn heel. Die van Ribbel (tit) was aan een kant plat door een val, tijdje later viel er een ovaal gat in ... Die klonk toen als een Nascar V8. Wel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan